Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

PAK CUPIT DAN BUDAK NAKAL

on 25 October 2011

Di sebuah bustop, seorang budak nakal bertanya waktu kepada Pak Cupit...

Budak: Pakcik pukul berapa sekarang?
Pak Cupit: Pukul 3:45 petang.
Budak: Terima kasih
Pak Cupit: Sama-sama
Budak: Pakcik mintak tolong sikit boleh?
Pak Cupit: Tolong ape?
Budak: Nanti bila dah pukul 4:00 petang boleh tak pakcik cium bontot saya?
Pak Cupit: Celaka punya budak!

Budak nakal tersebut terus lari meninggalkan Pak Cupit sambil ketawa berdekah-dekah. Pak Cupit yang berang mengejar budak nakal itu sampai ke sebuah gerai menjual jambu.

Penjual jambu: Kenapa termengah-mengah ni pak cik?
Pak Cupit: Budak celaka tu kenakan aku! Ada ke patut dia suruh aku cium bontot dia pukul 4:00 petang?
Penjual jambu: La yeke? Tapi sekarang baru pukul 3:50 ada sepuluh minit lagi, kenapa tergesa-gesa?
Pak Cupit: &%$$%#@!

stylo kan moto ni

p/s : kesian Pak Cupit..kena troll dgn budak..kehkehkeh
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

teahh said...

hahaha kelakas gilaa XD


25 October 2011 at 20:33
NURUL ASHIKIN said...

memang sakit hati... ngeee~


25 October 2011 at 20:59
sis92 said...

budak2 sekarang ni nakal betul :p


25 October 2011 at 21:23
ibnuismaini said...

haha, penjual jambu pun satu, sengal!


25 October 2011 at 21:25
fiQ'Ra said...

haha,, mengong budak nakal..


25 October 2011 at 21:37
Norlida Ramli said...

hak hak hak! adoi..kesian pak cupit tu..


25 October 2011 at 22:00
cik kiwi's said...

hahaha. miera miera. buat aku gelak je ..:P


25 October 2011 at 22:02
❥❤❥❤❥♥ NiaAriffin ❥❤❥❤❥♥ said...

entah2 yg jual jmbu tu suruh bdk nakal tu x?


25 October 2011 at 22:51
khairul said...

hah kesian kat pak cupit tu


26 October 2011 at 12:23
derus said...

ish..ish..kesian pak cupit..x patut betul bdk2 tu...:)


26 October 2011 at 13:38
nelly said...

hahaha .... kelakarlah ~


26 October 2011 at 15:47
ctk said...

hahahaha...hahahaha..hahaha..nk gelak je..hahahaha..memang kelakar ..hahahahaa


26 October 2011 at 23:42
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved