Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Jujur Sangat Pun Tak Boleh!!!

on 24 October 2011

Sepasang pakwe-makwe tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis….

pakwer: ada apa masalah encik?
polis: anda di dapati memandu melebihi 110kmj
pakwe: mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100kmj jer.. mungkin meter saya rosak kot..
makwe : abang tak baik tipu.. tadikan abang pandu lebih dari 150kmj..
polis: saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi.
pakwe: yeke lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik…minta maaf, nanti saya betulkan..
makwe: abg.. kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas.. saya sendiri beritahu abg..
polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang..
pakwe: saya baru jer bukak encik.. masa encik tahan saya..
makwe: abg ni.. kan abg tak pernah pakai tali pinggang.. tak baik tipu taw..

si pakwe yang tak tahan dengan kerenah makwenya terus melenting..

pakwe: diam ler ko,semua ko beritahu polis…ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko…budusss, aku tepuk pale ko kang..
polis: cik, selalu ker pakwe cik marah macam ni??
makwe: tak ler.. dia jarang marah saya.. kalau marah pun masa dia ISAP GANJA je..

HAHAHA

Marco Simoncelli (1987-2011)
Ranking: 5

{ 20 ong gedek gedek... read them below or add one }

EyA edamanhatiku said...

isap ganja.?huh lrus bnar makwe dia..da tao isap ganja pun stia jgak hehe


24 October 2011 at 19:52
Edina Kasyah said...

hahaha
apa bendul benor!


24 October 2011 at 19:58
Amoychanteks said...

hahah. jujur giler awek die..


24 October 2011 at 20:02
EmpayarUtama said...

Ini setia tahap gaban dah ni haha


24 October 2011 at 20:48
cik nAdyYa ツ said...

lurus betol !
kahkahkah
;D


24 October 2011 at 20:55
sis92 said...

serius malang nasib dapat balak cmtu

apa pun takdak guna :)


24 October 2011 at 21:29
ibnuismaini said...

hahaha... lurus gil0s makwe dia.


24 October 2011 at 21:43
Cik Azizah said...

cis makwe die mengkantoikan pakwe die je! sengallll! hahaha


24 October 2011 at 23:29
Nurul Ashakirin said...

HAHAHAHA! sengal jea.


25 October 2011 at 00:21
naiemah_ramli said...

tension dpt mkwe cam ni...hihihihi


25 October 2011 at 00:24
Mohd Izzar said...

aduyai....tersangat la jujur..hahhaha!


25 October 2011 at 02:11
liena zaidin [ mrs yiena ] said...

giler bengap betui si awek tu..HAHAHAHAHA


25 October 2011 at 10:58
miramasdar said...

uuwaaa... genius!!


25 October 2011 at 11:29
Rain said...

he.. ada pernah terbaca lam mastika..

kena saman sapa tak bengang. free polis dpt habuan. duit kita gak melayang


25 October 2011 at 12:30
ctk said...

ct pon nk mrh cmni..adOiiii..


25 October 2011 at 16:00
cik Es ღ said...

kah kah kah! jujur benor! :p


25 October 2011 at 22:25
❥❤❥❤❥♥ NiaAriffin ❥❤❥❤❥♥ said...

btol..kdg2 kite ni xblh jujur sgt..jujur pun org marah..xjujujr lg kne marah..kdg2 xtau dunia ni cme rupe kn


25 October 2011 at 22:50
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved