Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

PENGAKUAN SUAMI AZLYN MASSIELA (BEKAS TUNANG FIZZ FAIRUZ)

on 21 February 2013

PENGAKUAN SUAMI AZLYN MASSIELA (BEKAS TUNANG FIZZ FAIRUZ) 


Azlyn Massiela mendakwa dirinya tidak pernah bergelar isteri orang sepanjang hidup 26 tahun, muncul pula lelaki yang mendakwa suami kepada wanita ini yang mahu di’kenali sebagai Ramli.
“Saya cukup mengenali wanita itu kerana dia isteri yang ‘sakit’ selepas lapan bulan hilang ingatan. Jangan salahkan Fizz dalam hal ini kerana dia mangsa penganiayaan dan penipuan,” ujar Ramli.
Ramli turut mendakwa yang Azlyn Massiela bertindak sedemikian adalah kerana merasa kesunyian akibat kurang di’beri perhatian selepas mereka bernikah di Thailand beberapa tahun lalu.
“Dia isteri kedua dan diakui ia kesilapan saya bernikah dengannya tanpa memaklumkan kepada isteri pertama. Namun tidak disangka, perkahwinan di Thailand memberi kesan negatif kepada Fizz”
“Saya tidak meletakkan kesalahan itu ke atas Fizz kerana sepanjang perkenalan mereka, dia ditipu kononnya isteri saya belum berkahwin sehinggalah majlis pertunangan diatur,” tambah Ramli yang turu mendakwa keluarga Azlyn Massiela tidak mengetahui tentang perkahwinan mereka.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

merepek je drama melayu ni ..hahaha


21 February 2013 at 14:12
Unknown said...

dah melalut kisah firz nie....tak tahu sapa yg betul....


21 February 2013 at 15:54
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved