Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Anak Ular Berkepala Naga Pula Ditemui

on 16 June 2012

Seekor anak ular dilahirkan dalam keadaan mempunyai sifat anggota badan yang pelik. Anak ular pelik tersebut dikenali sebagai ular berkepala naga. Ular naga ini lebih dikenali Dragon mungkin selama ini dianggap simbol bagi kebanyakan masyarakat di cina. Cuba tengok di kedai emas pasti kebanyakan dompet atau ikon labelnya gambar naga, begitu juga tahun naga dianggap tahun keberuntungan kepada sesiapa yang dilahirkan pada tahun naga.


Tetapi gambar unik seekor anak ular berkepala naga ini mempunyai berukuran sama dengan jari manusia bermakna bukan la dongeng, anda cuba lihat di bahagian tanduk ular pelik ini, tidak ubah seperti seekor naga.


SUMBER
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Remy hazza said...

betul la... nampak kenagaan ular tu..... comel !


16 June 2012 at 00:44
AimanAziz said...

Nak Bela lah satu .. hehe
Assalamualaikum !
Perempuan Suka Mengumpat, Lelaki suka ...
Nak tahu ? Jom Terjah & Komen
http://aimancool99.blogspot.com/2012/06/perempuan-suka-mengumpat-lelaki-suka.html


16 June 2012 at 08:31
Cik tikah said...

eh, scary pun ada.


16 June 2012 at 14:17
Anonymous said...

Mcm edit photoshop amatur jer


18 June 2012 at 06:53
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved