Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar!!! Tiz Zaqyah Dan Remy Ishak Sudah Putus

on 15 June 2012


Pasti ramai ingin tahu apa sebenarnya terjadi antara Tiz Zaqyah dan Remy Ishak sehingga menyebabkan isu hubungan mereka terbawa bawa ke laman sosial baru baru ini.

Tiz Zaqyah di’temui media ketika hadir ke pra-tonton drama bersiri terbaru TV3, Dejavu Di Kinabalu dan beliau sendiri dapat mengagak soalan pana dari pihak yang hadir.

“Saya tidak tahu hendak komen apa sebab saya jenis yang sukar untuk berkongsi kisah peribadi dengan sesiapa. Mungkin 10% sahaja tentang diri saya yang orang luar tahu,” ujar Tiz Zaqyah yang nampak ceria sepanjang sidang media.

Di’minta memberikan penjelasan tentang apa sebenarnya terjadi antara beliau & Remy Ishak untuk elakkan spekulasi, Tiz Zaqyah berkata itu sesuatu yang tidak boleh dikawal.

“Ia (spekulasi) akan tetap terjadi. Orang akan tetap berkata sama ada saya bercerita atau tidak. Bagi saya, lebih baik saya berdiam diri. Lagi pun ianya perkara normal, boleh terjadi kepada sesiapa sahaja,” tambahnya.

Adakah hubungan Tiz Zaqyah dan Remy Ishak masih berjalan atau sudah berakhir? Menurut Tiz Zaqyah, mereka berdua semestinya akan bercakap tentang hal ini dan isu ini hanya secubit sahaja dari perjalanan hubungan cinta mereka.

SUMBER
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Aishah Jahirah said...

ari tu elok je..putus dah..


15 June 2012 at 12:57
Remy hazza said...

takde jodoh ler tu......


15 June 2012 at 14:28
Terbakor said...

ala takpe da putus.. abang kan ade hehe


15 June 2012 at 19:55
Anonymous said...

sabar jela..nk wt cmne ann.
tahla.. cinta ni mmg mnysakkn. cnta tu xpntg.. ksih syg agy pntg..
cnta ni xkn kekal lma.. cm aku. syg gle2, last ex aku mnx break tnpa aku tau kslhn aku. hmmm.
normal.. pa pn yg pntg? sbr je...


5 July 2012 at 00:48
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved