Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Kehidupan Pelacur Bawah Umur Di Bangladesh

on 3 June 2012


Di bandar kecil Tangail, 800 wanita termasuk remaja telah terperangkap dalam pelacuran selama bertahun-tahun. Pelacur remaja di Tangail, sebuah bandar timur laut Bangladesh, memperoleh $ 3,66 ke $ 12,19 sehari selepas melayan 10 hingga 20 pelanggan.

Gadis-gadis kecil ini mengambil Oradexon, untuk mendapatkan badan yang kelihatan lebih gebu dan sihat. Biasanya ini bukan kehendak mereka untuk menjadi pekerja seks tetapi nilai seorang wanita amat rendah di Bangladesh, di mana kita selalu terbaca golongan wanita ditindas terutamanya oleh suami dan keluarga suami. Kita patut bersyukur apa yang kita nikmati di Malaysia. Jika anda ditindas seperti ini, apa pendapat anda?

 
 

SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

SP (spudinpunya) said...

siannya ..miraakim ..SP dah isi banner mira kat sidebar SP, banner Sp bila lagi ? huhu


3 June 2012 at 14:32
yusuflaili(Goku) said...

salam;
Nak buat macam mana..nak berjuang pun kena yang betul2 kuat..


3 June 2012 at 15:45
Misz Mieza said...

Asam garam kehidupan.. Kita patut rasa bersyukur dilahirkan dalam sebuah negara yang aman dan makmur.. Tapi ada lagi spesies manusia dalam Malaysia ni yang sibuk nak buat rusuhan sana sini.. Takde kesedaran sivik langsung.. Kalau menyusahkan diri sendiri saje tu takpela jugak.. Tapi turut menyusahkan orang lain.. Apalah salahnya kalau di bawak berbincang elok2 kan..?

Sekadar pendapat dari pandangan mata hati sendiri..


3 June 2012 at 19:23
Remy hazza said...

betapa bersyukur nya kita bila dilahirkan di bumi malaysia......


4 June 2012 at 15:00
♥ Nana BamBam ♥ said...

semoga tidak terjadi di Malaysia..


4 June 2012 at 16:44
Anonymous said...

Misz Mieza

kau takpayah ckp pasal spesis manusia la !

Semua Manusia tu sama je !

All politicians is CORUPPTED !


8 June 2012 at 05:02
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved