Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Hans Isaac Bela Neelofa, Cabar Zubir Berita Harian Untuk Debat

on 11 June 2012


Semua rasanya sudah sedar akan kekecohan yang timbul antara Neelofa dan Anzalna Nasir sejak 48 jam yang lepas dan semua ini gara gara artikel tulisan seorang wartawan hiburan.

Itu dakwa Hans Isaac yang mengatakan Zubir (wartawan BiPop) sengaja mencari isu dengan menulis kenyataan Anzalna Nasir pada sisipan hiburan itu hujung minggu lalu.

Hans Isaac menerusi akaun Twitter rasmi beliau mengatakan sebagai penerbit filem Neelofa, Lemak Kampung Santan beliau menasihat pelakon itu untuk mengambil tindakan.

“Personally, I think we should not entertain this one bodoh sunday reporter Z. Saya dah kenal dia bertahun. And he is not a good person.” Z dipercayai merujuk kepada Zubir.

Mungkin kerana terlalu memendam rasa terhadap Zubir, Hans Isaac membuka tawaran untuk berdebat secara 'live' di kaca televisyen. Satu cabaran yang agak berani di situ.

 
 
 

SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Misz Mieza said...

Okay, dah naik muak ngan isu2 artis Malaysia.. Nak2 artis baru, kontroversi je lebih.. Bakatnya takde lah gah mana.. Modal muka lawa, body cantik, layan.. Budusss..


11 June 2012 at 22:32
Anonymous said...

Itulah, sapa tak panas, awekz kena kacau, kalau aku pun hangin. (anzalna) kalau awak tak menang dalam dewi remaja, tak pe, awak mungkin menang dalam kategori lain. tak payah gaduh-gaduh.

Mana tahu, rezeki masing-masing.


12 June 2012 at 10:48
yusuflaili(Goku) said...

salam;
Payah nak kata dunia artis sekarang ni...


12 June 2012 at 11:33
Remy hazza said...

org lain yg bergaduh..... org lain yg sibuk......
apalah depa nie.....!


12 June 2012 at 11:35
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved