Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

LRT Jadi Tempat Public Sex Secara Terbuka!!!

on 12 June 2012


Kalau kita adalah penumpang tetap LRT untuk bergerak dari hujung Ampang atau Bukit Jalil sehingga ke Sentul Timur ataupun dari Gombak ke Kelana Jaya, kita pasti akan bersua dengan pelbagai situasi menjelikkan di dalam gerabak terutama pada masa puncak atau pada hari minggu.

Tak kiralah sama ada anak Cina, anak India dan terlebih-lebih lagi anak Melayu, golongan muda yang berpasang-pasangan mudah kita lihat bercumbu dan berpelukan dengan penuh keghairahan dalam perkhidmatan yang disediakan.

Sehinggakan ada yang terpaksa turun di stesen berikutnya dan berpindah gerabak semata-mata kerana tidak tahan mata berbulu melihat aksi-aksi yang konon-kononnya romantis ler bagi pasangan yang asyik masyhuk itu tetapi sebenarnya memperlihatkan kebodohan mereka.

Kut yer pun nak beromen atau nak beromantis sangat, carilah tempat yang tertutup. Kalau boleh tu, biarkan tak ada apa-apa pun yang tahu termasuklah semut, malaikat dan terlebih-lebih lagi Allah Taala.

SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Remy hazza said...

bodoh nyer....get a room please !!!!


12 June 2012 at 23:08
Anonymous said...

Diaorang buat apa tu, takkan ada gempa bumi kot, sampai peluk laki tu macam tu sekali.


13 June 2012 at 08:18
Anonymous said...

Belum lg yg beromen dlm bas express pulang kg. Pasal tu bas terbalik yg lain kene bala sama


14 June 2012 at 05:27
onlajer said...

terus terang diorang ni takde agama


14 June 2012 at 08:57
Anonymous said...

apa la ayat ko ni bai... ada lak cari tempat yang Allah xtahu. Allah taala tu maha mengetahui taw x! xdak tempat yg ALLAH taala xtahu!!!


14 June 2012 at 16:40
Anonymous said...

Kut yer pun nak beromen atau nak beromantis sangat, carilah tempat yang tertutup. Kalau boleh tu, biarkan tak ada apa-apa pun yang tahu termasuklah semut, malaikat dan terlebih-lebih lagi Allah Taala????????????


14 June 2012 at 16:41
Fitri Hussin said...

Kalau tak tahan.... lekas kahwin. kalau dah kahwin, jangan kemaruk buat kat public pulak...


3 December 2012 at 12:42
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved