Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Aidil Zafuan Beri Hak Penjagaan Pada Rita Rudaini

on 14 April 2012

Kita semua tahu yang Aidil Zafuan dan Rita Rudaini sudah tidak sehaluan lagi dan sebelum ni, kita cuma baca feedback pasal rumah tangga diaorang dari rita je. Jadi macam mana pulak dengan feedback dari Aidil Zafuan?

Menurut Berita Harian baru-baru ini, Aidil menafikan dakwaan Rita Rudaini yang mengatakan dia tidak menjalankan tanggungjawap sebagai seorang bapa dan tak ambil pedulik pasal anak-anaknya.

"Saya terkejut apabila dia (Rita) mengatakan saya tidak menjenguk anak-anak. Semuanya tidak benar. Minggu lalu saya baru pulang, malah setiap hari saya menghantar SMS kepadanya bertanyakan khabar anak tetapi dia (Rita) tidak balas. Saya masih waras dan tidak akan meninggalkan mereka (anak-anak) begitu saja, saya tahu akan tanggungjawab sebagai bapa mereka", kata Aidil Zafuan

Seorang kata macam tu, seorang kata macam ni? Siapa reka cerita, siapa yang cakap benar ni? Di media hiburan pulak, aidil mengatakan dia akan serahkan hak penjagaan anak-anak pada rita.

"Walaupun hak penjagaan secara sah diberi pada Rita nanti, saya masih lagi bapa kepada anak-anak kami. Saya berharap rita akan beri saya kebebasan untuk bertemu dan bermalam dengan anak-anak pada bila-bila masa tanpa syarat", tambah Aidil Zafuan.


SUMBER
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik tikah said...

macam macam dunia artis ni.


14 April 2012 at 20:24
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved