Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar!!! Tunku Mishal Shahrin Tunku Ibrahim, Kerabat Diraja Johor Kaki Pukul???

on 15 April 2012

Seorang penyanyi hip hop, Mikael Adam Mohd Rafae, 24 atau lebih dikenali sebagai SonaOne cedera teruk di muka dan badan selepas mendakwa dibelasah seorang kerabat diraja di luar sebuah pusat beli-belah di Bukit Bintang, jam 3.50 pagi semalam.

Ketika kejadian, Mikael Adam berada dalam kereta bersama dua rakannya di luar pusat beli-belah itu sebelum didatangi seorang lelaki dikenalinya yang secara tiba-tiba menariknya keluar dari kenderaan berkenaan. Selepas ditarik keluar dari kereta, beliau dibelasah dan dipijak menyebabkannya terpaksa mempertahankan diri dengan menutup muka dan kepala menggunakan tangan bagi mengelak kecederaan.

Dia cuba meminta pertolongan rakan dan orang awam di sekitar tempat kejadian tetapi tidak sempat sebelum pengsan tidak sedarkan diri kerana cedera parah di muka. Dia sekarang sedang dirawat di hospital. Selanjutnya, Berita Harian.

Kerabat Diraja???

Kerabat Diraja manakah yang dimaksudkan? Ramai yang membuat telahan individu yang dimaksudkan tersebut adalah Tengku Mahkota Johor a.k.a TMJ.

Tetapi, bukan TMJ! Menurut Hunny Madu, DJ FlyFm menerusi laman sosial beliau, Kerabat Diraja tersebut adalah Tunku Mishal Ibrahim. Lihat tweet beliau yang aku screenshot.


Dan menurut Hunny Madu, Tunku Mishal juga pernah memukul Hafiz Hatim yang juga merupakan DJ radio FlyFm di The Rootz pada tahun lepas.


Siapakah Tunku Mishal?

Nama penuh beliau ialah Tunku Mishal Shahrin bin Tunku Ibrahim. Dan memang sah dia merupakan kerabat Diraja Johor. Kalau tak percaya, boleh check di www.royalark.net


Dan ada orang mengisukan kes ini kepada TMJ. Dan responnya, TMJ tidak mahu mengaku yang Tunku Mishal adalah kerabatnya. Malah menyokong jika Tunku Mishal dipenjarakan. Ini menunjukkan TMJ sendiri tidak sukakan Tunku Mishal. Selain itu, ada juga yang mendakwa Tunku Mishal telah dibuang negeri.


Mohon polis ambil tindakan jika terbukti dia bersalah. Tak kira la kerabat diraja ka, anak sultan ka, anak PM ka, tindakan undang-undang tetap kena ambil! Dan semoga Tunku Mishal diberi hidayah oleh Allah SWT untuk kembali ke jalan Islam yang sebenar. Aminnnn...

ingin baca lagi skandal Tunku Mishal Shahrin Tunku Ibrahim dan Tengku Mahkota Johor, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Captain said...

DULU PBT ADAM mengamuk bila kerabat Johor pukul saudara dia...Tarik kekebalan diRaja...oleh Mahathir pd masa itu.

Raja yang baik disanjung, Raja yg zalim mesti disangkah..


16 April 2012 at 09:37
Anonymous said...

yang ni keparat diraja


18 April 2012 at 13:42
Anonymous said...

Fuh, dia belum kena buku dgn ruas lagi, agak-agak kalau dia jumpa dgn Klon "Bruce Lee" Malaysia baru dia insaf kot!


24 April 2012 at 11:47
JAKA said...

dh tmj pun tk mengaku sedara kat mamat bongkak tu, mari panggil perkasa pekida....ajarin dia la.

bila lagi nk bela melayu wahai pencacai?


1 June 2012 at 14:33
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved