Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Model Berusia 80 Tahun Yang Masih Hot

on 21 April 2012

Sewaktu usianya masih muda, dia sangat obses dengan kecantikan. Daphne Selfe adalah seorang nenek yang berusia 80 tahun dan merupakan seorang model luar biasa. Berkat postur badannya yang menarik, tulang pipi yang sempurna dan rambut panjang yang berkilau, dia masih menjadi rebutan para jurugambar di luar sana untuk mengambil gambarnya. Saat ini, dia adalah model tertua di United Model Catwalk, Dolce & Gabbana, Tata Naka dan Michiko Koshino.

Daphne Selfe adalah seorang model yang berasal dari Baldock, Hertford-shire. Dia mula berkarier dalam dunia peragaan ketika berusia 20 tahun di mana dirinya menjadi juara dalam sebuah pertandingan modeling. Dia dilamar oleh Models 1 Agency, di mana Kate Moss dan Naomi Campbell bernaung. Dan kini, dalam usianya yang ke 80 tahun, Daphne masih menjadi model dengan pendapatan 1000 Pound seharinya. Nenek 4 cucu itu dianggap sebagai model tertua dan masih mampu menjadi model untuk label-label top seperti jenama Dolce & Gabbana.

Daphne sehingga kini tetap menjaga penampilannya dengan makan makanan yang sihat dan juga melakukan yoga. "Para model muda mengagumiku tapi mereka tidak iri hati. Aku bukan ancaman bagi mereka. Aku punya tempat yang sesuai untuk umurku. Aku masih akan terjun di modeling sehingga mereka berhenti meminta. Aku menyukainya dan perkara itu menyenangkan dan tetap membuatku muda", ujar Daphne mesra.

 

ingin tengok top 10 supermodel terkenal masa kini, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

-meeSUPERGIRL- said...

alamak macik nihh ! hahahah


21 April 2012 at 00:14
beckhrooy said...

Hebat jugak nenek ni


21 April 2012 at 00:50
yusuflaili(Goku) said...

salam;
semanggat yang tinggi.


21 April 2012 at 10:05
OM Kris said...

ada ada aja berita didunia ini ya :D salam kenal :)


21 April 2012 at 20:07
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved