Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar!!! Elfira Loy Kantoi SPM Dalam SPM???

on 6 April 2012

Sebagaimana pelajar lain yang berdebar-debar menanti slip keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) hari ini, pelakon remaja yang semakin meningkat naik, Elfira Loy tidak terlepas dari merasa perasaan demikian memandangkan dia adalah salah seorang dari mereka.

Bagaimanapun, gadis genit ini dikatakan tidak mahu mendedahkan atau enggan ditanya sama sekali mengenai keputusan SPM miliknya itu biarpun beberapa kali di tanya peminat sama ada di laman Twitter atau Facebook miliknya.

Kengganan Elfira untuk berkongsi keputusan SPM miliknya itu turut mengundang spekulasi negatif dari seorang peminat yang beranggapan pelakon drama kanak-kanak ‘Tentang Bulan’ itu memperoleh keputusan yang kurang baik.

“Kantoi la agknye tu sbb xbg tanya,” komen Khairi Kamaruddin atau @kelabprotonsaga di laman Twitter milik Elfira.

Biar apa pun keputusan yang diperoleh Elfira, penulis berpendapat bahawa dia berhak untuk merahsiakan keputusan SPM yang diperolehnya pagi ini memandangkan ia adalah sesuatu yang agak peribadi bagi seorang selebriti sepertinya.

Sama ada Elfira peroleh kejayaan yang cemerlang atau tidak, sekurang-kurangnya dia berjaya menamatkan pengajian menengah dan berjaya memperoleh sijil SPM.

Mungkin Elfira merancang akan melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi di luar negara atau melangkah di dunia hiburan tanahair dengan lebih serius dengan mengikuti kursus bidang seni seperti Diana Danielle, siapa tahu???

 

Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

spm skrg pun takde value.....
ijazah pun ramai yg menganggur...


6 April 2012 at 23:42
Razil Tahir said...

stuju dengan remyhazza,
baik jadi pelakon jer... huhuhu
just joking... :)


10 July 2012 at 19:37
Anonymous said...

remyhazza masuk u pun x pernah, nak kecoh pulok!


23 March 2013 at 19:12
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved