Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar!!! Pegawai Kerajaan China Bayar Zhang Ziyi RM347 Juta Untuk Seks

on 30 May 2012

Pergh!!! Skandal menteri Malaysia yang dikatakan membayar aktress terkenal untuk seks nampak sangat kecil jika ingin dibandingkan dengan angka yang didedahkan media China hari ini.

Media China hari ini kecoh dengan pendedahan skandal seks bekas pegawai tertinggi kerajaan mereka, Bo Xilai yang kini didakwa membayar sejumlah wang untuk hubungan seks bersama aktress dan selebriti terkanl Zhang Ziyi.

Bo Xilai dikatakan membayar sebanyak RM2.9 juta kepada aktress tersebut untuk hubungan seks buat pertama kali sekitar tahun 2007 setelah mereka dikenalkan oleh rakan.

Rakan Bo Xilai yang sama, Xu Ming dikatakan menawarkan RM4.9 juta untuk Zhang Ziyi kembali ke ranjang bersama bekas pegawai kerajaan China itu.

Laporan juga menyebut yang pelakon wanita berusia 33 tahun itu telah tidur bersama Bo Xilai sekurang-kurangnya 10 kali di’antara tahun 2007 dan 2011 di Beijing, China.

Media China turut melaporkan yang kegiatan pelacuran Zhang Ziyi bukan sahaja melibatkan Bo Xilai malah beberapa lagi orang kaya dan ternama China yang sehingga ke hari ini mencecah angka RM347 juta nilai keseluruhan aktiviti beliau selama ini.

Berita skandal ini dikatakan menjadi sebab utama kenapa Zhang Ziyi tidak hadir ke Festival Filem Cannes 2012 sedangkan filem terbaru beliau Dangerous Liaisons di’tayangkan buat pertama kali di’sana.


SUMBER
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

yusuflaili(Goku) said...

salam;
bergitulah kalau ada rupa mudah dapat duit...di Malaysia ada ke nak ikut langkah pelakun ini???.


30 May 2012 at 11:29
Unknown said...

byk nyer.... 347 juta utk sepuluh kali jer......
tak payah berlakon pun takpe......


30 May 2012 at 11:59
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved