Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gambar Awek 30 Tahun Seperti Remaja 14 Tahun

on 27 May 2012

Xia Da merupakan salah seorang seniman manga untuk kartun jepun. Merupakan anak kelahiran Hunan , China 04 April 1981. Wajahnya yang kelihatan muda walaupun sudah berumur mencecah 30 tahun. Mungkin ramai yang terkejut dengan wajahnya yang jelas-jelas seperti remaja yang baru berumur 14 tahun.

 
 

Ranking: 5

{ 11 ong gedek gedek... read them below or add one }

Onitsuka_hana said...

alaa tomeynya..nak jadi mcm tu.huhu.


27 May 2012 at 13:23
Hanif said...

Iskk...biar betul..
kalau ler bini aku macam ni kan bagus...ahaks.....kekekkekeke..


27 May 2012 at 13:43
Muhammad Zizi Hafizzie said...

Assalamualaikum wbt.. Wajah itu anugerah.. hehe.. sy tk terkejut pun tgok walaupun terlalu cantik kt dunia ni.. Saya akan terkejut bila jumpa bidadari kt syurga milik allah.. :) Insyaallah. :)


27 May 2012 at 14:20
Muhammad Zizi Hafizzie said...

Assalamualaikum wbt.. Wajah itu anugerah.. hehe.. sy tk terkejut pun tgok walaupun terlalu cantik kt dunia ni.. Saya akan terkejut bila jumpa bidadari kt syurga milik allah.. :) Insyaallah. :)


27 May 2012 at 14:21
Cik Rongoks said...

alahai comelnye :)


27 May 2012 at 15:16
shark said...

isk isk isk...
jelesnyer tgk..
geram pn ada..
hehe


27 May 2012 at 20:24
aswadz said...

perghh... awet muda. untung suami dia.


27 May 2012 at 22:48
Ayien Ocaca said...

mmg tak de orang nak caye la kalau muke cmtu...
cumil and cantik !!!
wahh untung la umur dah lanjut, tpi leh kekal kan rupa muda...


28 May 2012 at 00:57
Remy hazza said...

terserlah kecomelan dia...... sweet!


28 May 2012 at 10:03
Anonymous said...

Klu awk nak jadi comel mcm ni meh jmpa abg.. Ni no abg.. +6586173486


1 July 2012 at 06:29
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved