Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Baju Tertanggal Ketika Persembahan Tarian Dilakukan

on 31 May 2012

Salah seorang penari tergelincir dan baju yang dipakainya terlucut sedikit sehinggakan menampakkan payudaranya di khalayak ramai. Kejadian ini berlaku di Singapura ketika ia sedang dilangsungkan secara langsung di kaca televisyen di salah satu program realiti, First XI.

Aksi wanita ini yang gelisah untuk membetulkan pakaian beliau yang terlucut itu telah mendapat perhatian lensa kamera. Wanita terbabit tidak dapat membetulkan pakaiannya itu lalu berlari terus ke bilik persalinan kerana amat malu ketika itu.

 
 

SUMBER
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

gnesop said...

pakai lagi kecik2 masa nari.. kan dah kena :)


31 May 2012 at 20:46
Hanif said...

kekekekek...mesti suka hati semua orang kat padang tu..hehehe


31 May 2012 at 22:15
SP (spudinpunya) said...

ya ampun ..haha ....eh meira tak nak ke follow SP ..meira follow SP buat entri khas untuk meira punya..hehe


31 May 2012 at 22:36
Misz Mieza said...

Sape suh pakai baju tak cukup kain camtu.. Kan dah padah..


31 May 2012 at 22:46
cik nara omey said...

kesian nye kt ppuan tu..!mest malu


31 May 2012 at 22:53
cik nara omey said...

kesian nye kt ppuan tu..!mest malu


31 May 2012 at 22:53
Remy hazza said...

sapa suruh pakai camtu......
nak sangat pakai seksi.....
kan diri sendiri yg malu......


1 June 2012 at 20:27
Anonymous said...

geram tengok tetek.. nak geget2..


3 June 2012 at 19:59
aswadz said...

x psl2 penonton dpt free show.


6 June 2012 at 15:07
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved