Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Model Wanita Gemuk Tercantik

on 12 May 2012

Menjadi model memang biasanya hanya dipelopori oleh perempuan-perempuan bertubuh langsing bahkan cenderung amat kurus. Namun sekarang agaknya anggapan itu sudah dipatahkan oleh model-model wanita dengan ukuran tubuh besar namun mampu menjadi model-model dunia.

Model wanita cantik ini memang memiliki tubuh diluar ukuran rata-rata namun kecantikan dan keseksian mereka tak kalah dengan model wanita langsing yang memang sudah terkenal. Lima model wanita cantik ini membuktikan bahawa mereka masih tetap boleh berhijrah ke dunia modelling dengan ukuran tubuh yang lebih tepat disebut 'berisi'.

1. Ashley Graham


Melihat wajah cantiknya tak hairan jika model wanita cantik bertubuh gemuk ini amat laku untuk menjadi model pakaian dalam. Graham walaupun bertubuh besar namun mampu untuk menunjukkan keseksian tubuhnya.

2. Barbara Brickner


Model wanita cantik yang memiliki tubuh gemuk ini memang telah menekuni kerjaya di dunia modeling selama lebih dari 10 tahun. Brickner telah banyak digunakan oleh designer termasuk sebuah syarikat Itali, Elena
Miro. Tak hanya itu Brickner juga membuka usaha baju hamil sendiri yang dilabel BB Martenity dan dijual di pelbagai department store di Amerika Syarikat.

3. Christina Mendez

Model wanita cantik dengan ukuran tubuh plus ini membuat sejarah di dunia model dengan menjadi model Hispanik bertubuh besar pertama di pelbagai kempen fashion. Siapa yang tak tertarik melihat wajah cantiknya apalagi ia memang seksi walaupun bertubuh besar.

4. Fluvia Lucerda

Kecantikan dan keseksian Model wanita cantik dari Brazil ini memang tak dinafikan. Ia sebelum ini pernah bekerja sebagai nanny di New York apabila seorang editor majalah memintanya untuk menjadi model. Bahkan ia ketika ini disebut sebagai Gisele Bundchen versi gemuk.

5. Tara Lynn

Melihat gambarnya yang cantik dan seksi memang wajar jika Tara Lynn menjadi salah satu model wanita gemuk yang paling seksi di dunia. Tara Lynn merupakan model plus size yang terkenal melalui cover model majalah Elle Perancis. Lynn membuktikan bahawa trend di dunia model dan fesyen boleh berubah dan gemuk itu boleh juga seksi.

SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Lea Isnawi said...

muka kurus badan je montel


13 May 2012 at 00:11
Unknown said...

muka cantik tapi badan montel.....
tak kisah lah.... ramai kat luar yg plus size...... nanti depa leh jadi model utk org2 besar nie....


13 May 2012 at 00:48
Miss Purple Ungu said...

wlupun montel tp muka tetap cun ;)


13 May 2012 at 11:27
Hanif said...

tak gemuk tapi "gebu"..hehhehehhe


13 May 2012 at 15:46
Cik tikah said...

kan cantik kalau dpt tgok dia kurus


13 May 2012 at 19:00
Ummi Annur Humaira said...

muka sume slim2..badan je gemok2...


19 May 2012 at 02:27
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved