Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gila!!! Gadis Comel Ini Betindik Badan Sambil Tergantung

on 21 May 2012

Takut dan pelik melihat pin yang menyerupai mata kail ditusuk pada bahagian belakang wanita ini. Rupa dah comel, badan pun kira ideal juga tetapi tindik juga yang merosakkan badan yang sudah cukup sempurna tu.

Kita tak tahu apakah tujuan sebenar wanita ini melakukannya, hanya dia sendiri yang tahu. Ini tersangat ekstrim dan menakutkan, tak rasa sakitkah kena tindik macam tu? memang berani gadis ni kan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

alyn adnan said...

euwww..... geliiiinyer


21 May 2012 23:26
remyhazza said...

suka sangat buat kerja2 bodoh depa nie......
nak cari kepuasan la tu konon.....


22 May 2012 00:06
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved