Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Aizat Dirompak Ketika Malam Anugerah Juara Lagu (AJL)

on 30 January 2012

Salam sejahtera... mesti kebanyakan daripada pembaca-pembaca sekalian tengok Anugerah Juara Lagu (AJL) malam semalam (ketika artikel ini ditulis) kan. AJL telah berlangsung dengan sangat gilang gemilang  dan semua persembahan mantap belaka. tetapi, bukan itu yang miera tulis di sini. teruskan membaca ya!

ada satu berita kurang menyenangkan yang berlaku ketika pertandingan itu berlangsung yang miera ingin ceritakan. Sedang semua kelam kabut merayakan kemenangan Hafiz pada malam AJL, sahabatnya pula dirompak. Aizat yang menyanyikan lagu Sungai Lui, telah pun dirompak. Berikut adalah tweet yang telah dibuat oleh Aizat.


p/s: nampaknya bahang AJL akan terus hangat jika entry ini bukan khabar angin.
Ranking: 5

{ 22 ong gedek gedek... read them below or add one }

fyna said...

saja cari nahas sapa yang curi tue...mintak2 jumpa la kan..


30 January 2012 at 10:11
mumui said...

hoho.... boleh pulak mencuri tyme camtu..


30 January 2012 at 10:31
Aida Omar said...

ambil kesempatan betul pencuri tu.. tak selamat lah dunia si pencuri..


30 January 2012 at 11:13
Fathiah Hamim said...

kesian dia. semoga dia dapat balek barang dia.


30 January 2012 at 11:49
CekbOlat-bOlat said...

ehh?? securty asyik sgt tgok retis brkemban kot @___@"


30 January 2012 at 11:52
naiemah_ramli said...

erkkk..ksian dia.... T_T


30 January 2012 at 12:26
Phat said...

ptt x terjadi bende2 cam gini nak2 event yg besar


30 January 2012 at 12:33
ChaCha said...

sian...hilang brg penting mmg buat sesak dada woooo


30 January 2012 at 12:45
zana said...

sempat lagi pencuri tu ye...


30 January 2012 at 13:03
Maliha ♥ said...

aik, ad owg laen ke dlm 2 ???
ilang barang mahai 2..


30 January 2012 at 14:26
eikieyn said...

sempat2 lg nk mencuri. haih!


30 January 2012 at 15:02
C i k P i p i T e m b a m said...

ishh.. ada jee la yg nak prompak2 niee.. hrap2 dpt balik ler laptop tu


30 January 2012 at 15:10
Lea Isnawi said...

kesian kat abang aizat ai tu


30 January 2012 at 16:21
Saddila said...

camera tu woi !! dslr tuu !!


30 January 2012 at 16:47
Azmi Khan said...

takkan program berprestij mcm nie takde pak guard kot....

pengajaran tuk masa hadapan.....


30 January 2012 at 20:24
faizfakhirin said...

brg apa yg dcurik tu?


30 January 2012 at 22:46
remyhazza said...

beringat sebelum terkena.....


31 January 2012 at 23:51
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved