Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Satria Neo Baru - Proton Artiga

on 31 January 2012

Salam sejahtera... Proton sebenarnya telah mempamerkan model konsep Artiga di Pameran Tokyo Auto Saloon 2012. Model konsep Artiga pernah juga dipamerkan di Pameran motor Shanghai tahun lepas adalah hasil kerjasama dengan Youngman di China.

Rupa bentuk Proton Artiga ini seakan-akan Proton Satria Neo. Dengan bodykit yang lebar dan rim yang besar, kereta ini secara keseluruhannya nampak lebih garang. Lampu depan yang direka semula juga sepadan dengan rekaan gril dan bumper depan. Jom kita tengok gambar menarik Proton Artiga baru ini.





p/s: kalau model ini menjadi realiti dan dipasarkan di negara kita, pasti ramai yang tergila-gila. ahaha
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

wanmirara said...

fuhyoooo ! tapi an, wa ta minat kete 2pintu. bio la cntik pon :D


31 January 2012 at 17:34
Cik tikah said...

nak sebijik. miera, blnja boleh? :P


31 January 2012 at 18:03
naiemah_ramli said...

cantikkkk jga..tp tak minat..hee :)


31 January 2012 at 18:11
cinta siswi said...

cantik.. tp swift cntik lg..hihi..


31 January 2012 at 19:16
aswadz said...

smart tu smart la. tp mesti makan minyak. hehehe... proton ni konsep car lawa2. tp yg real nyer, x berapa nak lawa.


31 January 2012 at 21:30
Cik Azizah said...

smart! tapi kalau anak 5 takleh pakai dah..kahkahkah rugi rugi! tak nak aku..lalala :p


31 January 2012 at 22:16
ArulchelseA said...

memamng cun la kereta tu mcm tuan blog ni jugak kih kih kih..


31 January 2012 at 22:53
Myboiler said...

sekarang proton berkerjasama dgn china utk menghasilkan kereta yang lebih kompetitif... :)


31 January 2012 at 23:42
Ungu Violet said...

shantek gak keta nih...:)


31 January 2012 at 23:51
SeseDaP RaSa said...

euro star dari china pun suka modifide keta proton.. depa amik keta proton pas2 ubah nama n ubah ckit bentuk keta 2.. mcm proton waktu xdak enjin sendiri dulu.. depa pakai msbshi.. euro star lbih krang 2 la.. :-).


1 February 2012 at 01:59
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved