Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Panas!!! Gambar Lisa Surihani Bercium

on 28 January 2012

Salam sejahtera kawan-kawanku... korang semua mesti kenal dengan pelakon jelita nan ayu, Lisa Surihani kan. miera ada sekeping gambar yang kurang sopan mengenai pelakon ini. miera malas mahu taip panjang-panjang, korang boleh bukak di pautan di bawah ya, line internet miera sekarang ini tersekat-sekat je.


p/s: apa pandangan korang??
Ranking: 5

{ 27 ong gedek gedek... read them below or add one }

Dhaniya ShahNiza said...

Teruk tau...suspen sungguh ...hahhaha


28 January 2012 at 17:18
naiemah_ramli said...

hahaha..ingtkn gambar yg 1 lg..gmbar ni rupanya,bt cuak je..hihi :P


28 January 2012 at 17:20
Sharina Abdullah said...

hahaha kena tipu la ni, hishh :P


28 January 2012 at 17:21
Lea Isnawi said...

nak cium mia jugak!


28 January 2012 at 17:21
miss_rainbow said...

haha.. terkeno den.. :p


28 January 2012 at 17:31
Cik tikah said...

nak cium lisa gak :(


28 January 2012 at 17:39
zareliqa afiqa said...

erkkk~ memang mencemaskan.kihkihkih :D


28 January 2012 at 17:40
syerah munchy's said...

hahaha , hape laa , egt kan ape tdy , hewhew


28 January 2012 at 18:32
Zul Han Na ^_~ said...

tergendalo kojo eden laaa. hahak. mmg terbaik


28 January 2012 at 18:38
Azekzk said...

ingatkan apa. ni mesti dr filem papa i love u.


28 January 2012 at 18:39
Zaf98 said...

hahahaa! tau dah~ haritu dah teng0k dah~ memang wat saspen ja~


28 January 2012 at 19:39
aiNa yaZiD said...

aduyai..tipah tertipu sudaaa. huhuh


28 January 2012 at 19:58
Cik Azizah said...

kihkihkih siot jer


28 January 2012 at 20:46
Azie Azman said...

mia comellll :D
kantoi semangat nak tengok cium-cium ni kan..haha!


28 January 2012 at 21:58
Detective Fiqa said...

nasib baik tak bukak. kalau tak df pon tertipu=.=


28 January 2012 at 22:31
c'axoera ヅ said...

haaaaaiiiiishhhhh! hahah


28 January 2012 at 23:55
Saddila said...

gua tak komen lagi erk kak ?? ingat kan dah . chehhh . mencik ah kena tipu !! -_-


28 January 2012 at 23:57
khairul said...

panasssssssssssssss


29 January 2012 at 09:27
Boyz_ed said...

Pandangan Ed , sngat , sngtlah cute ! =)


29 January 2012 at 13:03
kewchik said...

haha , wakenabeb .


29 January 2012 at 18:57
Lily said...

cis, ingatkan betul2 td xD


9 February 2012 at 18:36
Anonymous said...

kocik2 dah ajar cium..hmm


1 March 2012 at 23:14
potia casadelarossa said...

ekekeke... kekejaman tahap gaban ko akmal ekekek


25 December 2012 at 04:07
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved