Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Burung Pipit

on 21 January 2012

Seorang pemuda hensome yang sedang mabuk, berjemur dipantai tanpa pakaian menutup tubuhnya. Ketika dia melihat seorang anak gadis kecil lebih kurang berumur 7 tahun berjalan melintasinya, Dengan pantas dia menutup bahagian tubuhnya yang tertentu dengan buku yang sedang di bacanya.

Kerana hairan, anak gadis kecil itu berkata, "Abang, apa abang tutup dengan buku tu?" tanya gadis kecil sambil menunjuk ke arah buku.

Kerana malu, pemuda itu menjawab,

"Ah tidak ada apa-apa. ini hanya seekor burung pipit?"

"Seekor burung pipit?" tanya gadis itu kebingungan. Betul, hanya seekor burung pipit," jawab pemuda lebih tegas.

Setelah gadis kecil itu pergi berlalu, si pemuda kembali membaca buku sambil meneguk minuman kerasnya. Tak lama kemudian, si pemuda tertidur.

Ketika terbangun, dia berada di hospital dan merasa sakit yang amat sangat.

Seorang polis menanyainya, "Apa yang terjadi?" "Saya tidak tahu. Saya sedang berjemur di pantai, lalu ada gadis kecil bertanya sebentar dan tidak lama setelah dia pergi saya tertidur dan kini tiba- tiba berada di sini."

Polis itu pergi ke pantai mencari gadis kecil dan bertanya, "Apa yang kamu lakukan terhadap lelaki yang sedang berjemur itu tadi?"

Gadis kecil itu menjawab, "Saya tidak melakukan apa-apa terhadap abang tu pon. Cuma waktu dia tidur, saya main dengan burung pipitnya. Tapi tidak lama kemudian, burung itu meludahi muka saya. Karena itu saya patahkan leher dan paruhnya, saya pecahkan telur-telurnya & saya bakar sarangnya!"

  
p/s: anda baca, dan anda interpret sendiri. Tak faham jangan tanya. It's all up to u olss how to take it. Sekadar hiburan :)
Ranking: 5

{ 21 ong gedek gedek... read them below or add one }

Izz Faizah said...

hahahahaaa...alamakkk...tidakkk


21 January 2012 at 18:19
HalimKich said...

hihihi...sarang?? hahaha..sian pipit tu kan hihihi


21 January 2012 at 18:40
wannuramirah said...

huhuhuhu. lu suke wt lawak censored an. naseb wa da 18 and above. haihh


21 January 2012 at 18:46
Detective Fiqa said...

waalllaawehhh =.= hahahaha. mendalam cerita ni


21 January 2012 at 18:58
Azekzk said...

macam pernah baca je cerita ni.


21 January 2012 at 20:10
Koding said...

jgn main2 ngn burung pipit tu...


21 January 2012 at 22:54
seha jakon said...

baby...ai tak ngerti lah..
explain plishhhh.hewhew


21 January 2012 at 23:13
Lady Milo said...

kesian.. jangan berbohong pada budak kecil ye


21 January 2012 at 23:39
Cik tikah said...

adoi, sakitnya =.='


22 January 2012 at 00:08
~Nana BamBam~ said...

hahahaha..

aduhhh kesian...abis burung pipit tuh mati dah ek ? wakakakkaakk!! :P


22 January 2012 at 01:56
khairul said...

haha..tersirat ni


22 January 2012 at 02:07
naiemah_ramli said...

hihhihihihiih..
ksian.. =,="


22 January 2012 at 07:32
Miss Purple Ungu said...

dahsyat betul budak tu haha ;)


22 January 2012 at 11:08
aiNa yaZiD said...

kahkahkah...kesimpulan nya..jgn bohongi budak kecik! ganas tol budak zaman skrh. =P


22 January 2012 at 11:34
LaLa said...

hahahahaha, sengal ! XD


22 January 2012 at 11:34
FAIZ FAKHIRIN said...

hahahahaha....Moral of the story...Jangan gitau budak2 benda yg dia bleh buat main...hahahahahaha


22 January 2012 at 13:25
Nora Silah said...

burung pipit hidup lagi tak? hehe


23 January 2012 at 00:09
Anonymous said...

pedobear was here ~


2 March 2012 at 10:39
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved