Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Happy Chinese New Year

on 22 January 2012


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA DIUCAPKAN KEPADA SEMUA BLOGGER YANG MENGANUT AGAMA TIONGHUA!!!
gong xi fat choi

Ranking: 5

{ 15 ong gedek gedek... read them below or add one }

Twilleries said...

awk dh stuju kan yang churp2 tu? saya buat segmen baru mggantikan yg tu sbb lebih baik drpd yg 800 rggit tu tapi x memenatkan


23 January 2012 at 00:21
Twilleries said...

scara otomatik, awk msuk segmen tu. saya akan klik iklan2 awk di fb dan blog macam segmen tu http://twilleries.blogspot.com/2012/01/segmen-anda-untung-saya-untung.html. kalau stuju bagi maklum balas kat entry tu ya?


23 January 2012 at 00:23
Twilleries said...

by da way, dah klik churp2 awk utk hari ni ;) (blog)


23 January 2012 at 00:27
cik kiwi's said...

gong xi..gong xi..:P


23 January 2012 at 09:20
Azekzk said...

tuan blog x ada limau ke nak kongsi. hehehe.


23 January 2012 at 11:07
ArulchelseA said...

tkut nak rembat angpau tu..nnt ke lain lak peginya..kih kih kih..:)


23 January 2012 at 11:40
Koding said...

Selamat bercuti sempena sambutan tahun Naga…


23 January 2012 at 15:50
Cik tikah said...

nak ang pau miera ;P


23 January 2012 at 21:35
tnZackJ said...

tumpang tengok bunga apa di udara


23 January 2012 at 22:04
Saddila said...

xing ning kuaile :))


23 January 2012 at 22:18
naiemah_ramli said...

nak duit..kahkah.. :P


24 January 2012 at 10:53
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved