Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Diana Danielle Dedahkan Siapa Teman Sehidup Sematinya

on 9 August 2012


Pelakon muda jelita yang berbakat, Diana Danielle diberi peranan sebagai guru sekolah rendah dan ia adalah pengalaman baru di kala beraksi kala beraksi dalam Hantu Gangster di bawah arahan Namewee.

Namun, beliau kali ini berlakon bersama Namewee sebagai pasangannya dan bukan Farid Kamil.Dalam pada itu, sumber kami sempat menanyakan hubungannya dengan Farid Kamil.

"Kami masih lagi bercinta, tetapi mungkin lebih manis kalau saya katakan Farid merupakan soul mate saya. Dia memahami diri saya dan seorang teman yang sentiasa ada untuk saya.

"Saya beruntung mengenalinya kerana Farid seorang yang matang, macam abang pun ada sebab dia selalu bagi tunjuk ajar dan nasihat tidak kiralah dalam lakonan mahupun hal-hal lain,"jawabnya ringkas.
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

semoga kekal ke pelamin lah diana.....


9 August 2012 at 15:10
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved