Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar Terbaru) Intan Ladyana Kini Berambut Pendek

on 9 August 2012


Pelakon cantik dan berbakat, Intan Ladyana bukan lagi nama asing dalam industri seni tanah air. Telah banyak drama dan filem yang dibintanginya seperti Jangan Pandang Belakang, Adnan Sempit, V3 Samseng Jalanan, Bini-biniku Gangster dan banyak lagi.

Jika sebelum ini Intan Ladyana sering dilihat cantik dengan berambut panjang, tetapi demi memenuhi keperluan filem lakonan terbarunya, Dampak, Intan terpaksa mengunting pendek rambutnya.

Menurut Intan Ladyana, pada awalnya beliau agak gelisah untuk memotong rambutnya kerana sudah terlalu lama dengan imej berambut panjang. Disamping itu, beliau turut mengaku bimbang dengan imej berambut pendek akan menyebabkan mukanya kelihatan lebih berisi. Menurut Intan lagi, kali terakhir beliau berambut pendek adalah ketika menuntut di tingkatan tiga pada zaman persekolahannya dahulu.

Selain itu, Intan turut melahirkan rasa gembira dengan imej terbarunya, kerana kini beliau tidak perlu lagi mengambil masa yang lama untuk bersiap apabila ingin keluar rumah. Tambahan pula untuk menguruskan rambut pendek adalah sangat mudah dan tidak perlu mengambil masa yang terlalu lama untuk berdandan.

 
 
 
 
 
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

yusuflaili(Goku) said...

lagi cantik kalau pakai tudung..heheee


9 August 2012 at 15:07
Unknown said...

setuju ngan goku..... panjang atau pendek... tetap aurat!!!!


9 August 2012 at 15:12
redlomo.com said...

tetap nampak ayu...


11 August 2012 at 09:02
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved