Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Kenapa Victoria Beckham Tidak Pernah Senyum???

on 7 August 2012


Victoria Beckham atau Posh Spice mempunyai suami yang kacak dan penyayang, David Beckham serta empat anak yang membesar dengan cukup sihat, empayar fesyen yang gemilang serta duit yang terlampau banyak. Boleh dikatakan beliau sudah memiliki segala-galanya.

Tapi, apa sebabnya Victoria Beckham yang juga bekas anggota kumpulan Spice Girls ini tidak pernah kelihatan gembira? Nak tahu apa kata Victoria Beckham?

"Dulu saya banyak ketawa di dalam foto. Tapi, saya rasa saya mual berhenti ketawa apabila saya mula menyertai fesyen.

"Ya, fesyen telah mencuri senyuman saya dan saya seolah-oleh telah mewujudkan seseorang yang lain. Saya tidak bermaksud untuk mengatakan bahawa orang itu bukannya diri saya tetapi secara keseluruhannya dia bukannya mewakili diri saya yang sepenuhnya,"katanya.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

la camtu pulak..... mangsa fesyen nie......he3


7 August 2012 at 14:51
aswadz said...

org bidang fesyen x leh senyum ke?


8 August 2012 at 12:30
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved