Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(GAMBAR) GILIRAN SITI SALEHA PULA BERTUDUNG

on 25 August 2012


(GAMBAR) GILIRAN SITI SALEHA PULA BERTUDUNG | ARTIS BERHIJRAH - Seorang demi seorang selebriti tanah air berhijrah kepada lebih positif tahun ini. Abby Abadi, Shila Amzah, Nurul Syuhada dan kini tiba pula masa untuk Siti Saleha untuk bertudung. Alhamdulillah...

“Saya sebenarnya tiada masalah untuk bertudung kerana sudah terbiasa memakainya ketika bersekolah iaitu semenjak di tingkatan dua lagi. Malah, saya juga sudah beberapa kali menjayakan watak berhijab seperti dalam filem ‘Pencinta’, drama ‘Ustaz Amirul’ dan ‘7 Hari Di Neraka’.

Setiap kali mengenakan hijab, saya tidak pernah merungut atau mengeluh kerana tidak selesa atau berasa panas. Saya boleh melakukannya. Cuma, belum sampai masanya untuk saya kekal dengan imej muslimah. Saya perlukan masa kerana tidak mahu berubah semata-mata terikut dengan perubahan orang lain atau didesak oleh sesiapa. Biarlah perubahan itu benar-benar ikhlas ” ujar Siti Saleha.
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

THE AUTHOR said...

Rasa blog ini macam ada perubahan ajer..
lagi kemas dan senang nak cari entri..
Atau saya pandang...
Sekarang ni semua artis tengah sibuk bertudung..baguslah


25 August 2012 at 16:15
ZULHILMI TEMPOYAK said...

ohhhh... bakal bini gua..


25 August 2012 at 16:17
JaNnaH said...

satu satu artis pompuan berhijrah.. =)


25 August 2012 at 20:22
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved