Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Robin Van Persie Sah Ke Barcelona

on 1 February 2012

Salam sejahtera... hari ini miera ada satu berita yang kurang gembira bagi peminat-peminat Arsenal. Nampaknya, Barcelona telah berjaya mengikat ayam tambatan yang juga penyerang berbisa Arsenal iaitu Robie Van Persie (RVP) selama 4 tahun setengah dengan yuran perpindahan sebanyak £83 million sekaligus menjadikan rekod yuran perpindahan paling mahal di dunia. lalala


p/s: Wow! lepas ni meraunglah peminat Arsenal. farewell Arsenal. ahaha
Ranking: 5

{ 15 ong gedek gedek... read them below or add one }

naiemah_ramli said...

bgus la tu..naiemah sokong barcelona jga slain chelsea..haha


1 February 2012 at 09:48
yusuflaili(Goku) said...

salam;
adat main bola..


1 February 2012 at 11:29
duan said...

aduh, abisla arsenal..sdey..waaaa ;(


1 February 2012 at 11:49
Anonymous said...

kene kencing je.mane ada dengar


1 February 2012 at 12:04
Phat said...

aku x kisah dia nak pindah mana tp habis la point fantasy aku kalo ianya benar2 terjadi huwarghhhhhh


1 February 2012 at 12:25
adham ismail said...

mengarut neh.mana ada la.ahaha...


1 February 2012 at 12:56
Lea Isnawi said...

x minat arsenal

hahaha


1 February 2012 at 13:37
Balat said...

tak mungkin lah dia pergi arsenal? ni tipu je kan


1 February 2012 at 14:08
C i k P i p i T e m b a m said...

serius ke ? woohoooo !! bestnyeee !


1 February 2012 at 15:19
Aida Omar said...

meraunglah arsenal..haha.


1 February 2012 at 16:26
Boyz_ed said...

Amboihh ! Gila lahh ! hbis lerr , Barcelona lerr team yg pling kuat pas nieyh , :'(


1 February 2012 at 17:01
APAN said...

ye ke ni?salah maklumat kot...dlm paper xde...dalam internet xde...aku da usha hbis ma :)


1 February 2012 at 19:49
Azmi Khan said...

korang semua telah ditipu ke?
mana ada dia nak pindah....
Arsenal beli payer ade la....
haha....


1 February 2012 at 20:56
Anonymous said...

sumber?
rumours?
buat pandai?


1 February 2012 at 23:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved