Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Wanita Makan 5 Ekor Ayam Hidup Setiap Hari

on 10 February 2012

Salam sejahtera... Daging ayam sudah diletakkan sebagai salah satu makanan ruji dalam piramid makanan kesihatan kepada manusia. Setiap hari, kita pasti akan menggunakan ayam sebagai menu utama dalam masakan kita tidak kira apa jenis lauk-pauk yang dihidangkan. Pun begitu, bayangkan apabila seorang wanita pelik sanggup makan ayam hidup-hidup sebagai makanan hariannya tanpa disembelih dan dicabut bulunya terlebih dahulu!

Miskaulah, 38, berasal dari Dusun Janganasem, Sidoarjo, Indonesia menghidap penyakit misteri dan aneh iaitu ketagih untuk makan ayam hidup-hidup tanpa disembelih. Malah, beliau juga didakwa mampu memakan ayam hidup sebanyak lima ekor setiap hari!

Dia dikatakan perlu untuk memakan ayam hidup sebagai memenuhi nafsu gila dan peliknya itu. Ini sememangnya benar-benar pelik memandangkan kita sebagai orang Islam, perlu menyembelih ayam terlebih dahulu dan membersihkan segala kekotoran yang ada sebelum dimasak.


p/s: ini manusia ke pontianak? ahaha
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

Arra Ahmad said...

manusia ke hape nih? erk


10 February 2012 at 14:55
Ms Velentine said...

mati karau punya bikin gali


10 February 2012 at 15:05
Aisyah Ahmad said...

ee tak geli ke?masa potong ayam tgk darah pun geli.ni nk makan hdp2..arrgh tak sanggup.


10 February 2012 at 16:13
wanmirara said...

adakah wanita ini masih islam ? ermm .. speechless =='


10 February 2012 at 16:25
Cik tikah said...

manusia ke ape ni?


10 February 2012 at 17:06
Cik Meeja said...

Hoh?! Kembang plak tekak tengok pic nih.. -_-#

Jemput singgah sini jugak ye :
RAFHANAH BLOGSHOP


10 February 2012 at 17:27
cik kiwi's said...

wekkkkkkkkkk. muntah


10 February 2012 at 18:43
NazuerahAzhar said...

er..dia kene rasuk ke?


10 February 2012 at 18:49
naiemah_ramli said...

erkkk.. :(
gelinya :(


11 February 2012 at 17:37
lazaac said...

byk saka dlm bdn, jd dia mkn utk saka tu ler... kui3x...


11 February 2012 at 20:07
NOVA said...

eeuuuhhhh... tak sanggup i tengok nyer... bueeeekkk!! nak temuntah je tengok wanita tu...


12 February 2012 at 11:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved