Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Awal Ashaari Dan Scha Al-Yahya Dedah Tarikh Majlis Perkahwinan Selasa Depan

on 21 March 2012

Nampaknya hubungan cinta Awal dan Scha bakal berakhir tidak lama lagi dengan satu ikatan perkahwinan. Tarikh perkahwinan pasangan pelakon Awal Ashaari dan Scha Al Yahya akan terjawab apabila kedua-dua artis tersebut akan membuat pengumuman rasmi mengenai pernikahan mereka pada Selasa depan.

Majlis berkenaan akan diadakan di Ampwalk, Jalan Ampang dekat sini bermula pukul 3 petang yang akan dihadiri oleh kedua-dua pasangan tersebut.

Sementara itu pengurus kepada Awal iaitu Azlina Merican yang dihubungi mStar Online di sini memberitahu, pihak media boleh bertanya apa juga soalan kepada kedua-dua pasangan berkenaan berhubung teka-teki mengenai hubungan mereka selama ini.

“Insya-Allah, Awal dan Scha bersedia untuk berkongsi satu berita gembira buat peminat dan juga pihak media,” katanya yang masih mahu berahsia mengenai inti pati majlis itu.

Awal atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari,31, sebelum ini menjelaskan terpaksa menangguhkan perkahwinannya dengan Scha atau nama sebenarnya Sharifah Norazean Syed Mahadzir,29, kerana tempahan dewan yang dikatakan telah penuh.

Bagaimanapun timbul pula desas desus mengatakan mereka akan mengakhiri zaman bujang masing-masing pada pertengahan tahun ini.


inin lihat gaun perkahwinan Scha, klik sini
ingin lihat gambar saat intim mereka ketika hangat bercinta, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik tikah said...

sweet tgok dorang ni :)


21 March 2012 at 22:57
Diari Si Froggie said...

moga majlis berlangsung dengan lancar :)


21 March 2012 at 23:26
Unknown said...

sweet couple......like!!!


22 March 2012 at 09:48
Unknown said...

moga mereka bahagia 4ever :D


25 March 2012 at 17:49
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved