Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Alat Untuk Berlatih Bercium Sampai Klimaks

on 14 March 2012

Salam sejahtera... Macam-macam imaginasi manusia yang pelik-pelik terutamanya berkaitan kepuasan nafsu seks telah dihasilkan dekat-dekat nak akhir zaman ini. Antaranya, sebuah alat untuk berlatih bercium sehingga ke kepuasan maksima. Alat ini telah dicipta oleh seorang seniman iaitu Didier Faustino.
Alat ini adalah hasil cetak 3D dengan nama Topeng Doppelganger.cara menggunakan alat ini adalah sangat muda,hanya tinggal pakai alat ini dan kemudian bercium. 


ingin tips bercium dan juga ringan-ringan yang lain, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik tikah said...

lor, mcm ni pun ada?


14 March 2012 at 15:25
Afiq Yassin said...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/


14 March 2012 at 15:35
Aida Omar said...

adesh tak de fungsi kot..haha


14 March 2012 at 15:43
remyhazza said...

apa.... dia ingat tutup mcm tu boleh tutup bau ker ????? he3


14 March 2012 at 17:57
Cik Nurul said...

erk? ade jugak alat cenggini.. hahaha


14 March 2012 at 19:00
Boyz_ed said...

~amboiii . Teruknya . xD


15 March 2012 at 11:16
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved