Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Fasha Sandha Bakal Berkahwin Di Bali 29 April 2012

on 7 March 2012

Salam sejahtera... Jika sebelum ini, miera ada menulis mengenai Fasha Sandha menerima lamaran dari bakal suaminya, Jejai, tapi pada kali ini, miera ingin memberitahu bahawa Fasha Sandha telah menetapkan tarikh majlis perkahwinannya dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) di pulau peranginan eksotik, Bali pada 29 April 2012.

Majlis perkahwinannya bakal dihadiri 100 tetamu termasuk keluarga, rakan terdekat dan wakil media itu hampir selesai, malah busana pengantin serta jurusolek pilihan juga sudah ditempah sejak awal tahun.

Busana pengantin mendapat sentuhan pereka tempatan popular, Rizman Ruzaini, manakala kepercayaan untuk menyolek wajah bakal pengantin diberikan kepada jurusolek kegemaran ramai artis ternama, Tiar Zainal.


p/s: Tahniah!!! semoga perancangan mereka berjalan dengan lancar.  (SUMBER)
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Detective Fiqa said...

tahhnniaahhh laa nak kahwin . kita dah lama dahh kahwin hihih


7 March 2012 at 19:08
remyhazza said...

jauh nyer kawen.... kat mesia takde tempat ker ???
nak xclusive ler tu.... apa2 pun...duit byk....tak kisah lah...


8 March 2012 at 00:47
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved