Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar Dan Video) Majlis Perkahwinan Paling Memalukan Di Dunia

on 13 March 2012

Salam sejahtera... Setiap bakal raja sehari pasti mengimpikan satu majlis perkahwinan yang sempurna dan berjalan lancar tanpa sebarang cacat cela. Tetapi, bukan bagi majlis perkahwinan yang ini.

Majlis perkahwinan yang telah dirancang dengan sempurna ini tiba-tiba bertukar menjadi pengalaman pahit kepada pengantin perempuan ini apabila gown pengantinnya terlondeh sehingga menampakkan bahagian anggota bawahnya ketika ia berjalan menuju ke set gerbang.

Pengantin perempuan terjatuh ke hadapan manakala jurugambar merakamkan setiap saat! Tetamu yang hadir kaku melihat peristiwa yang memalukan. Akhirnya, pengantin perempuan memilih untuk melangkah keluar meninggalkan majlis.

Ingin lihat videonya, klik sini

 

ingin lhat Wedding Of The Year 2011, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

Syamira Yahya said...

alamak malunye >,<
sye pon sah dok kat hutan kak klo hal ni trjd. .hehe ^^


12 March 2012 at 23:55
faiz fakhirin said...

adehhhh..kompem pompuan tu lari dtg mesia, passtu apply pnduduk tetap..


13 March 2012 at 00:15
Amir Baker said...

kalau aku jadi camni, aduhh... cepat tutup muka. malu malu. XD


13 March 2012 at 00:16
Koding said...

Pada minah saleh perkara begini mungkin biasa sahaja...

Jemput singgah ke blog Koding...


13 March 2012 at 00:37
dear yayah said...

dramatis btol.. and sadis gak :P


13 March 2012 at 00:44
CiK FizA said...

malunyaa~ huu. kalau jd kat Cik Fiza, lari g negara laen, x balik2 m'sia dh kott~ hee :DD


**Cian pengantin perempuan tuh kan? Cam ne la boley terlondeh. Hee ^^


13 March 2012 at 02:36
ZaroL said...

Waaa..malu malu !


13 March 2012 at 04:32
pondok usang said...

kesian nye..mesti menangis2 lepas tu kan, xdew sape dalam dunia ni nak jadi cam tu kan.. T.T

JOM TENGOK SIARAN ASTRO DAN BOLASEPAK SECARA LIVE SELURUH DUNIA


13 March 2012 at 09:24
steffany daph said...

errr. keciannya . tak sangup pula sya teruskna majlis ni kalo cam ni. hoho, buat kecik2 lagi best.


13 March 2012 at 14:36
remyhazza said...

mesti tak pergi fitting baju nie..... main sarung jer.....he3


13 March 2012 at 22:24
Anonymous said...

Terberak ke?


3 February 2013 at 10:55
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved