Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Video) Baru Kahwin Dah Tampar Bini!!!

on 28 March 2012

Salam sejahtera... miera percaya semua orang di dunia ini ingin berkahwin, nak berumahtangga dengan orang yang kita cintai. Namun, kalau nak memilih pasangan biarlah yang sesuai. Jangan terlalu terburu-buru nak kahwin, kenali hati budi masing-masing dahulu dan barulah fikir nak nikah.

Perkahwinan bukan untuk sementara, tetapi untuk sepanjang hayat bersama membesarkan anak-anak dan berkongsi suka dan duka. Kalau lelaki macam ni, baru saja kahwin dah boleh tampar bini, baik tak payah kahwin lah!!!


ingin tengok perkahwinan paling memalukan di dunia, klik sini
ingin tengok wedding of the year 2004-2011, klik sini
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Kakiharu Blog™ said...

bukan la...isteri dia gigi jari


28 March 2012 at 00:12
remyhazza said...

la cian nyer......
jari terlekat kat gigi kut...tu yg dia marah.....


28 March 2012 at 00:16
AL AZRUL said...

gurau2 mesra tu..ha3...


28 March 2012 at 00:42
Elih Japahar said...

Amboi cik adik, ayat sama je ni..hehe, tak pe malas taip kot :)


28 March 2012 at 07:11
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved