Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Abang!!! Cepatlah Sayang Dah Tak Tahan Nie

on 23 March 2012

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era. Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi.. Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..

Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar...lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley ke bang..

Secara tiba2, mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..

Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??


ingin baca lagi cerita kelakar berbaur $%#@, klik sini dan sini
ingin baca cerita malam pertama dan $#@%, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik tikah said...

over plak dia. hahaha


23 March 2012 at 21:23
Lea Isnawi said...

bahaya mak bapak duk skodeng malam pertama

wink wink


23 March 2012 at 21:51
aimaniman said...

mammpu ketawa jer... malam x malu, yg malu pagi nak mandi tok semayang subuh, tambah2 rumah kampung bilik air satu jer kat dapur, semua org pandang jer, napa le dia ni mandi basuh rambut pg2 buta.. issshh anakku, emakku...


23 March 2012 at 22:34
Terbelog said...

hehe..dah agak dah


24 March 2012 at 01:01
MassoDasuki said...

tertipu bhai ~ baru nak feel baca td ..


24 March 2012 at 05:57
steffany daph said...

hihihi.. ticky story nih XD


25 March 2012 at 17:46
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved