Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Senyum Yang Bernilai US$1.5 Juta

on 23 March 2012

Salam sejahtera... Anda tak suka senyum??? Mari baca kisah ini...

Dia tampil di iklan produk kopi Itali, Lavazza, Julia mendapat bayaran US$ 1,5 juta. Dan di iklan berdurasi 45 saat itu, Julia hanya akan mempamerkan senyum sahaja.

Dalam iklan tersebut, aktris berusia 43 tahun itu tidak akan mengucapkan sepatah kata apa pun. Dia tampil sebagai Venus yang ada di lukisan Sandro Botticelli. Ceritanya, Venus tidak mahu tersenyum jika belum mendapatkan secawan kopi Lavazza.


mari kita lihat senyuman para artis Malaysia yang mempunyai senyuman yang paling menawan, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Senorita Ara said...

masyukkk.. lau cmtu sy pun nak la senyum saje.. hehe.. mane tau leh dpt million gak.. hehehe


23 March 2012 at 00:05
-SUPERGIRL- said...

SENYUM CANTI K SANGAT LAH KOTT . HIK :)


23 March 2012 at 01:06
Muna rahimah said...

Mahalnyeeeeeeeeeeeeeee ! wah wah . nak jual senyuman muna jugak lah . kehkehkeh ;p


23 March 2012 at 03:03
Boni JLL3 said...

best betul dapat duit walau hanya dengan macam tuh...


23 March 2012 at 05:34
Cik tikah said...

olo, untung badan sungguh!


23 March 2012 at 07:44
remyhazza said...

kalau dah popular...... buat apa pun berharga......kan ?


23 March 2012 at 12:58
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved