Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Lisa Surihani Dan Yusry KRU Berkongsi Pengalaman Berbulan Madu di Eropah

on 23 March 2012

Salam sejahtera... Pasangan pelakon Lisa Surihani mendedahkan suaminya, Yusry Abdul Halim agak terkejut dengan sikapnya yang tidak cerewet semasa mereka berbulan madu di Eropah selama dua minggu baru-baru ini.

Lisa berkata, pada peringkat awal Yusry mungkin beranggapan dia mahukan layanan mewah semasa berkunjung ke sana tetapi sebaliknya perkara itu tidak berlaku.

"Yusry sebenarnya adalah seorang yang ringkas dan tidak cerewet dalam banyak perkara dan dia pula terkejut apabila saya mempunyai sikap sama apabila saya tidak kisah tinggal di hotel biasa semasa di Eropah.

"Kunjungan ke sana bukan untuk tinggal di hotel mewah sebaliknya menerokai negara orang dan merapatkan hubungan kami suami isteri," ujarnya.

Lisa dan Yusry berangkat ke Eropah pada awal Mac selepas selesai majlis resepsi perkahwinan mereka pada 26 Februari dan kembali ke Malaysia pada 17 Mac lalu.

Dalam pada itu, ditanya apakah perkara yang dia belajar mengenai diri suaminya sepanjang berbulan madu, Lisa memberitahu dia menerima Yusry seadanya.

Bagaimanapun, Lisa berkata, sikap tanggungjawab adalah kualiti yang paling menambat hatinya mengenai Yusry sehinggalah dia mengambil keputusan untuk menerima lelaki itu sebagai suaminya.

"Dia masih Yusry yang saya kenal sebelum kahwin dan sehingga kini dia adalah orang sama yang saya cintai. Rasanya, suami yang lebih banyak belajar mengenai diri saya sepanjang percutian itu," ujarnya.

Sementara itu, bercerita mengenai pengalaman bercuti di luar negara, Lisa berkata percutiannya bersama suami tercinta cukup istimewa.

Walaupun Yusry pernah ke negara itu sebelum ini, mereka mengambil keputusan untuk melawat ke tempat-tempat yang tidak pernah dilawati agar aktiviti berbulan madu itu menjadi lebih bermakna.

"Percutian itu amat menyeronokkan kerana ia telah dirancang dengan baik sebelum kami berangkat," ujarnya.

Bercerita lanjut mengenai aktiviti tersebut, Lisa berkata, mereka mengambil keputusan memandu sendiri kereta yang disewa untuk menjelajah ke Eropah.

Destinasi pertama mereka adalah ke Switzerland dan kemudiannya bergerak ke Perancis dan Itali sambil singgah pelbagai tempat menarik.

"Semua tempat yang dilawati adalah sangat istimewa dan mempunyai memori tersendiri tetapi kunjungan ke Mont Blonc di pergunungan Alps yang terletak di antara negara Perancis dan Itali antara pengalaman menarik.

"Yusry juga sempat ke Bolognia di Itali untuk melawat muzium kereta mewah Lamborghini selain ke Rome dan beberapa lokasi lain," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Lisa berkata, dia akan kembali ke set penggambaran filem “Tingkat Empat” arahan Jason Chong terbitan KRU Studios dan suaminya akan mula sibuk dengan pasca produksi filem “Vingkingdom”.


ingin lihat majlis perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry KRU, klik sini
ingin lihat gambar bulan madu Lisa Surihani dan Yusry KRU di Zurich, klik sini dan sini
ingin lihat saat-saat romantik Lisa Surihani dan Yusry KRU ketika bercinta, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

ramai ler jejaka2 kt luar sna jeles bila tau nih
hehehe..


23 March 2012 at 15:28
Kekzamanis said...

Wah! Bukan main lagi orang gi bulan madu.. MM bukan nak kate obersea.. Dalam Malaysia ni pon tak abih teroka lagi.. huhu.,


23 March 2012 at 16:09
Ara Nadea said...

untung la kawin ngan yusry.. dulu minat gila kt yusry tu.. huhu


23 March 2012 at 16:13
Unknown said...

semoga hepi berpanjangan buat lisa dan juga yusry.....


23 March 2012 at 18:23
Hanif said...

Untunglah Yusri dapay Lisa..aku memang TERsangat minat kat dia...hemmm...
Bukan jodoh!!


23 March 2012 at 18:56
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved