Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar! Jackie Chan Meninggal Dunia???

on 8 March 2012

Salam sejahtera... Korang semua kenal dengan pelakon Hollywood yang terkenal dengan aksi kungfu, Jackie Chan kan??? Di sini, miera ada satu berita tergempar yang mengatakan bahawa Jacky Chan telah meninggal dunia (mati). Sebelum itu, mari kita baca berita di bawah...

"
Timbalan Pengerusi Parti Bersatu Sabah (PBS) Bahagian Karamunting maut setelah kenderaan pacuan empat roda yang dipandunya terbabit dalam nahas jalan raya di Kilometer 16, Jalan Labuk di Simpang Jalan Seguntor dekat sini, Jumaat.

Dalam kejadian pukul 12.30 tengah hari itu, mangsa, Jacky Chan Che Kwok, 50, meninggal dunia di tempat kejadian setelah kenderaannya dirempuh oleh sebuah lori tangki minyak ketika keluar dari simpang Seguntor.

Ketua Polis Daerah ACP Rowell Marong berkata ketika kejadian mangsa mengikuti konvoi empat buah kereta yang mengiringi rombongan Anggota Parlimen Batu Sapi, Datin Linda Tsen Thau Lin.
"

Miera tak tipu kan yang Jacky Chan telah meninggal dunia, cuma ini bukan Jacky Chan yang pelakon Hollywood yang popular itulah. ahaha


p/s: lalala  (SUMBER)
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Syamira said...

ha! btol ke kak?
saye da la minat gan filem kung fu n pmnt setia die sjk kecik. . :(


7 March 2012 at 23:48
Unknown said...

sadis jer biler diri ini rasa kena tipu......


8 March 2012 at 00:41
ikaa said...

igt btol la td..huhuhu


8 March 2012 at 02:37
Diari Si Froggie said...

huhu.. takziah pada yang pergi tu.


8 March 2012 at 08:17
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved