Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Cara Untuk Tahu Tarikh Kematian Anda

on 30 March 2012

Tak pasti apa tujuan web kerajaan Malaysia buat aplikasi pengiraan jangka hayat umur ini. Korang boleh la cuba lepas ni tapi mintak tolong jangan percaya dengan benda macam ni. Jangan nak melebih-lebih pulak, Nanti jadi tahyul. Sudah dimuktamadkan kita takkan tahu bila kita hendak meninggal kecuali dikehendaki oleh Allah.

 

Klik sini untuk mencuba tarikh kematian
Klik sini untuk mengetahui tarikh kematian versi bomoh Jepun pula
SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Senorita Ara said...

mcm ni pun ade ke.? (-.-")


31 March 2012 at 00:13
Scarlett O'Hara said...

Menakutkan pun ada...


31 March 2012 at 00:25
remyhazza said...

jgn percaya sangat... nanti boleh membawa ke arah syirik!


31 March 2012 at 00:59
Anonymous said...

syirik


31 March 2012 at 22:05
sukakartun said...

natang tu nipu..saja suka2 bolehla..kot-kot boleh kasi kesedaran ttg mati


28 November 2012 at 00:54
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved