Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Pasangan Suami Isteri Ini Kumpul 240 Patung Seks

on 18 March 2012

Ada-ada saja hobi pasangan suami isteri ini. Bob dan Lizzie Gibbins memenuhi rumah mereka dengan koleksi patung seks. Jumlah patung yang mereka miliki sekitar 240 buah.

Pasangan eksentrik ini memilih, dan menamakan boneka bersama, bahkan mereka membelikan tiap boneka pakaian, wig, dan make up setiap bulan. Tak hairan jika mereka telah menghabiskan £100.000 untuk hobi mereka ini.

 
 

ingin baca info patung seks ini, klik sini
ingin tengok bermacam-macam bentuk, saiz dan jenis patung seks, klik sini
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

Amirah Zulhijjah said...

pelik2 je dunia..hehe..


18 March 2012 at 21:57
Belalang hijau Perisik said...

cer google video anak patung seks nih... serius lembut ya amat boleh dibentuk macam pergerakkan orang betul... hehehe


18 March 2012 at 22:24
Cik tikah said...

eiii... boleh plak mcm tuh yer.


18 March 2012 at 23:25
lynn kamarul said...

ade jugak hobi macam ni eh


13 April 2012 at 08:21
Anonymous said...

Kalau ada jual kat Malaysia aku nak beli satu, nanti bila bini datang bulan boleh aku bermesra dgn patung ni pulak.


24 April 2012 at 11:31
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved