Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Remy Ishak Tampar Tiz Zaqyah???

on 2 July 2012


Satu lagi bom gossip jatuh dari tangan Zubir Mohd Yunus atau nama popularnya kini, Zubir MY. Kali ini mengenai keretakan hubungan Tiz Zaqyah dan pasangannya, Remy Ishak.

Rasanya ramai orang yang mengikuti perkembangan dunia hiburan tahu yang beberapa minggu lalu, Remy Ishak ada mengadu di Twitter tentang layanan buruk dari kekasihnya.

Namun, Tiz Zaqyah yang ditemui media selepas itu menyatakan semua itu lumrah bercinta dan tidak mahu memceri komen lebih lanjut tentang apa yang berlaku.

Zubir MY dalam tulisan beliau semalam mendakwa menerima informasi mengatakan Tiz Zaqyah kini sudah tidak tahan lagi denga perangai panas baran Remy Ishak.

Sikap panas baran Remy Ishak itu semakin buruk apabila satu per satu telefon bimbit Tiz Zaqyah di’katakan menjadi mangsa selain beberapa penampar singgah di pipi gadis itu. Wow.

“So, sekarang ni Tiz pakai hand phone murah murah, boleh buat call dan SMS saja,” ujar sumber Zubir MY itu dan sehingga artikel ini di’tulis, Tiz Zaqyah turut memiliki iPad yang tidak kurang mahal’nya dan kenapa tidak menjadi mangsa?

Buat masa ini, Tiz Zaqyah dan Remy Ishak masing masing tidak dapat memberikan komen kerana sedang bercuti bersama rakan-rakan di Thailand. Mereka nampak mesra bersama seperti tiada apa yang berlaku. Gambar di atas adalah gambar terbaru mereka di Thailand.
Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

Diari Si Froggie said...

adesh.. baru bercinta dah berani tampar2.. bahaya nie.


2 July 2012 at 11:01
Unknown said...

gaduh2 cinta.....
tapi bila kita renungkan.... remy ngan awek lama umie..... kes pukul jugak kan ??????


3 July 2012 at 01:06
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved