Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Farid Kamil Cedera, Tempurung Lutut Retak

on 18 July 2012


Pelakon terkenal tanah air, Farid Kamil terpaksa berjalan menggunakan tongkat apabila tempurung lutut kirinya retak kerana terjatuh ketika menjalani penggambaran filem Dampak Isnin lalu.

Farid atau nama sebenarnya Farid Kamil Zahari, 31, berkata kecederaan itu dialaminya sewaktu penggambaran di kelab hiburan Rootz, Lot 10 Bukit Bintang dekat sini yang turut mengakibatkan lutut kirinya itu bengkak dan lebam.

"Saya terjatuh berguling di tangga kelab itu kerana hilang imbangan badan ketika melakukan adegan babak kejar-mengejar.

“Lutut kiri saya menjadi bengkak kerana berlaku pendarahan dalaman yang serius akibat hentakan.

"Selepas mendapatkan rawatan di Hospital Ampang Puteri, doktor mengenal pasti tempurung lutut saya retak akibat hentakan itu.

"Saya terpaksa menggunakan tongkat kerana kaki saya tidak boleh memijak lantai," katanya kepada mStar Online di sini, Selasa.

Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

extreme sangat kut......
be careful sikit ler bro!


18 July 2012 at 23:14
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved