Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Wajah Osama Bin Laden Ditemui Pada Badan Ketam

on 28 July 2012


Satu penemuan pelik ditemui di Amerika Syarikat di Hat Island. Sebuah keluarga menemui ketam yang badannya ada wajah Osama bin Laden.

Berita ini masih hangat di perkatakan masyarakat di sana, kisahnya bermula ketika keluarga Canfield sedang berlayar di perairan Hat Island, mengumpulkan ketam laut. Setelah penangkapan selesai, mereka mengasingkan dan melepaskan kembali ketam-ketam betina - di wilayah ini terdapat peraturan melarang menangkap ketam betina kerana ketam betina diperlukan untuk pembiakan yang seterusnya.

Sambil memilih ketam, salah seorang anggota keluarga memegang handy cam dan memfilemkan aktiviti tersebut.Masa pengasingan ketam keluarga Canfield terus berlalu dan kembali pulang ke rumah. Ketika inilah, mereka memainkan kembali filem yang dibuat selama pengasingan ketam.

Betapa terkejutnya ketika menyedari ada yang pelik pada salah satu gambar video.Berita ini disebarkan oleh Chris Sullivan, Seorang pemberita Radio Kiro FM 97,3. Ia bersumpah kisah ini bukan pembohongan, Sayangnya kita tidak dapat melihat video ini di internet atas sebab-sebab tertentu.

SUMBER
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

tirahzairi said...

watever...hahaha


28 July 2012 at 21:36
aswadz said...

bole caya ke? mcm dah rancang je. siap bawak handy cam lagi.


29 July 2012 at 09:01
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved