Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(12 Gambar) Artis Wanita Berseronok Di Parti Liar

on 25 July 2012


Hari ini, satu set gambar yang di’dakwa memaparkan gelagat seorang artis wanita Malaysia mula tersebar dan menimbulkan spekulasi tentang identiti sebenar beliau.

Beberapa keping gambar yang ada jelas menunjukkan perilaku yang kurang sihat terjadi di parti liar ini termasuklah hubungan seks dan aktiviti menghisap ganja.

Ikhlasnya, kami tidak mahu bikin panas atau menambah dosa di bulan mulia yang penuh keberkatan ini. Anggaplah kemungkinan gambar-gambar ini sekadar gambar 'super impose'.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

yusuflaili(Goku) said...

hidup berajakan budaya barat cam tulah gayanya..masalahnya bila diturunkan bala nanti orang lain juga terkena..


25 July 2012 at 15:33
Remy hazza said...

sapa tu ???? kalu nk tutup2 muka... baik takyah crita..... buat dosa kering dok meneka jer.....he3


25 July 2012 at 16:47
ASHAMSURI said...

betul tu..Publishkan je, buar dia malu..Dgn Allah dia xmalu pun, jd lantakkan dia..bior semua org tahu perangai dia..yg baik buat tauladan, yg buruk leh d jadikan sempadan..


25 July 2012 at 22:02
Anonymous said...

laaa, ni akma hisyam la, a.k.a akma sahib. bangsat ni kerja kat club de vegas. asyik nak menggatal dengan laki orang jer. muka cam pelacur, perangai pun macam pelacur. aku selalu tengok kat bukit bintang pakai kereta satria putih wfl 9010.


27 July 2012 at 16:20
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved