Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Pembedahan Plastik Yang Terlampau

on 14 July 2012


Perempuan ni (kiri )terlalu fanatik terhadap michael jackson, sehingga sanggup membuang duit untuk menjadi seperti Michael Jackson.
 

Gambar di atas ini pula korang dapat teka tak? kalau korang anggap diorang twin, korang SALAH!
sebenarnya diorang ni adalah ibu dan anak, si ibu sanggup ingin menjadi anaknya, dan menyerupai rupa seperti anaknya semata-mata kerana ingin mengeratkan hubungan mereka.
 
 
Yang ini pula, mungkin sudah tak tahu cara-cara nak belanja duit diorang, so diorang pon bercadang ingin menyamakan lagi part-part wajah diorang yang berbeza. Untuk pengetahuan korang, diorang kat atas n kembar.
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Remy hazza said...

macam2 kalau dah ada byk duit.... mak ngan anak tu yg tak tahan.......


15 July 2012 at 11:03
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved