Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Bapa Belasah Anak Sebelum Bakar Rumah Sendiri

on 23 July 2012


Seorang lelaki yang dipercayai mengalami masalah kesihatan mental, memukul anak lelakinya berusia 15 tahun sebelum membakar rumahnya dua jam kemudian di Taman Serdang Utama, di sini, hari ini.

Bapa berusia 53 tahun itu, bagaimanapun, tidak melarikan diri malah berada di kawasan rumahnya yang hangus sebelum ditangkap polis yang tiba di tempat kejadian.

Timbalan Ketua Polis Daerah Serdang, Deputi Superitendan Lam Chien Fei, berkata lelaki itu menyerang dan memukul anaknya pada kira-kira jam 4 pagi sebelum isterinya membawa mangsa bersama tiga anak yang lain ke Hospital Serdang untuk mendapatkan rawatan.

Semasa ketiadaan keluarganya, lelaki itu bertindak membakar rumahnya pada kira-kira jam 6 pagi, katanya ketika dihubungi di sini.

Lam berkata, semasa ditangkap dan disoal siasat, lelaki itu mengaku membakar rumahnya dan pihak polis percaya dia mempunyai masalah mental.

Katanya, lelaki itu kini ditahan reman sehingga Rabu ini dan kes disiasat mengikut Seksyen 435 Kanun keseksaan atas kesalahan melakukan khianat dengan api serta Seksyen 324 kanun yang sama kerana mendatangkan kecederaan.
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

nasib baik diri sendiri dia tak bakar sama.......
mcm2 ragam org sekarang nie.....


24 July 2012 at 00:20
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved