Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Wanita Ini Membuat Panggilan Sebanyak 65 000 Kali Setahun

on 24 July 2012


Bertemu dan bercinta dengan seseorang lelaki ideal membuat seorang wanita berasal dari Belanda melakukan hal nekad. Bahkan membuatnya berurusan dengan mahkamah. Si wanita ini menyerang lelaki ini dengan menelefon sebanyak 65 ribu kali dalam setahun. Lantaran merasa sangat terganggu lelaki, yang berusia 62 tahun itu mendakwa wanita itu ke mahkamah. Nama keduanya dirahsiakan mahkamah. Dalam dakwaan itu lelaki menuduh wanita menelefonnya dengan tidak sopan. Sedangkan keduanya belum sekalipun bertemu.

Yang menghairankan, adalah menelefon sebanyak 65 ribu kali itu. Dengan jumlah sebanyak itu, "Wanita ini menelepon 178 kali setiap hari," seperti ditulis ABC News. Ini bererti, dia menelefon sekitar lapan kali tiap jam, selama tujuh hari seminggu atau satu panggilan telepon setiap lapan minit, tanpa pernah berhenti," ujar lelaki yang merasa terganggu dalam dakwaannya. Menurut jurucakap pendakwa, Nicolette Stoel kepada Associated Press, dalam mahkamah, wanita yang namanya tak disebutkan, menyatakan dia menelefon dengan jumlah yang wajar.

Dia juga membantah pernyataan lelaki yang menyatakan mereka tak pernah menjalin hubungan. Pengadilan akhirnya memutuskan, agar si wanita tak lagi menelefon lelaki tersebut.

SUMBER
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

65000 setahun.......
nie mesti tel gantung kat telinga jer.....


24 July 2012 at 16:29
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved