Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Patung Berusia 200 000 Tahun Ditemui Di Bulan???

on 22 July 2012


Sebuah catatan daripada saintis baru sahaja membuktikan bahawa permukaan Bulan pada suatu ketika pernah dihuni dengan kehidupan asing. Hal itu telah dibuktikan berdasarkan penemuan sebuah arca bersaiz 10 inci di permukaan Bulan.

Pakar geologi, Dr Morris Charles menceritakan bahawa batu aneh tersebuh telah dibawa ke makmal penyelidikan NASA sejurus selepas kepulangan ekspedisi Apollo 11 pada tahun 1969. Dr.Charles merupakan salam seorang penyelidik NASA yang telah bekerja selama 23 tahun sebelum akhirnya mengambil keputusan untuk mengundurkan diri. Walaubagaimanapun, dia masih tetap menjaga hubungan dengan pihak tempat dia bekerja dahulu.

"Arca tersebut meningkatkan perasaan ingin tahu kita. Ini bererti pada suatu waktu dahulu, atmosfera di Bulan boleh menyokong kehidupan. Selain daripada itu, arca tersebut juga menunjukkan nilai estetika yang indah dari masyarakat yang membuatnya." kata Dr.Charles kepada pemberita.

Arca yang dikenali sebagai "Angel" atau bidadari itu diperbuat daripada kombinasi besi khusus yang boleh ditemui secara ekslusif di beberapa tempat mengikut ketinggian tertentu di bulan. "Angel" merupakan arca yang menyerupai perempuan memiliki sayap di bahagian belakang dengan rambut yang panjang.

Terdapat juga kemungkinan yang arca "Angel" didatangkan khusus daripada planet lain. Berdasarkan analisis radiokaron, pakar geologi berpendapat bahawa arca tersebut telah berusia lebih dari 200,000 tahun, yang berkemungkinan ia dibuat 170,000 tahun sebelum spesies manusia muncul di Bumi.

Dr.Miles Fredericks dari Universiti New York ada membuat kajian mengenai teori lagenda orang Sumeria yang menceritakan tentang Annunaki, dewa-dewa bersayap, yang berasal dari abad 18 SM. Mungkin juga orang Sumeria pernah dikunjungi penghuni bulan, yang rupanya hampir sama dengan imej dari arca "Angel".

Walaupun terdapat banyak persoalan yang menyelubungi misteri figura "Angel", tetapi sebahagian masyarakat mempersoalkan mengapa rahsia tersebut disimpan begitu lama. "Artifak ini telah menjadi rahsia umum kepada pihak NASA selama bertahun-tahun. Namun pihak NASA terpaksa menyimpan rahsia ini bagi mencegah masyarakat dunia daripada menjadi panik.

 
 

Ranking: 5

{ 5 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

boleh percaya ker.... awat NASA tak habaq sebelum nie......?


23 July 2012 at 00:08
KA! said...

letih aku taip pasal cite nie tapi ada lak yang copy paste..
memang panas tul.. kakakakakah.
terpaksa laa buat no copy!


23 July 2012 at 00:19
whatever said...

mesti NASA tipu..


23 July 2012 at 03:34
KA! said...

baru tak stress tq..


25 July 2012 at 15:06
bLog Juga said...

mereka cuba mempengaruhi orang lain supaya percaya bahawa malaikat adalah perempuan....


30 July 2012 at 11:57
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved