Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Video) Polis Belasah Remaja Dengan Tangan Bergari

on 21 July 2012


Mula-mula, mesti kita fikir siapa yang rakam? Lepas itu,  kita mesti fikir kenapa dia rakam? Kemudian, kita pasti akan fikir apa tujuan dia sebarkan hal tersebut? Itu juga perkara yang aku terlintas di fikiran aku. Para pembaca boleh melihat video di bawah ini.

Soklan pertama, siapa yang rakam? Penulis tidak tahu tetapi yang aku tahu mereka rakam guna telefon bimbit (handphone) kerana itulah satu-satunya alat yang boleh merakam yang boleh dibawa masuk ke sana sini tanpa sekatan..


Ranking: 5

{ 2 ong gedek gedek... read them below or add one }

PotiaCasaDelarossa said...

susah nak buat andaian pasal video ni... ni dah menyentoh sensitiviti klu komen lebih2... tp kesian kat budak tu... klu salah jgn di hukum mcmtu sekali... kesian... make it privacy jgn sebarkan sepatutnya... sape yg sebar??? kenapa??? pasti ada tujuannya kan??


22 July 2012 at 04:31
Remy hazza said...

tak tahu sapa yg benar sapa yg salah.......sepatutnya tak perlu rakam dan sebar.....
tapi kita pun tak tahu mangsa tu salah apa kan.....


22 July 2012 at 13:50
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved