Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Pemandangan Pelik Di Pantai China.

on 11 July 2012

 

Bila melihat gambar-gambar ini, sudah tentu kita akan tertanya-tanya apa motif utama mereka mengenakan topeng muka. Pemandangan pelik ini terjadi di pantai China. Ianya dikenakan bukanlah bertujuan untuk merompak bank, namun kebanyakan wanita ini adalah mereka yang sudah dalam pertengahan umur wanita. Mereka 'berpenampilan sesuai' di pantai.


Wanita di Pantai Qingdao, China utara-timur wilayah Shandong, memakai topeng nilon yang sedikit menakutkan untuk melindungi diri mereka apabila mereka ke pantai. Topeng, yang dicipta oleh warga tempatan tujuh tahun yang lalu, digunakan untuk menghalang sinaran matahari yang memudaratkan agar si pemakai tidak perlu menggunakan 'sun burn'.

Produk ini kini di bawah pengeluaran besar-besaran dan dijual di kedai-kedai pakaian renang sepanjang wilayah Shandong Timur Laut China. Pelabuhan laut bandar Qingdao terkenal dengan pantai, yang terkenal dengan air jernih, ombak lembut dan pasir memukau. Pemandangan indah ini juga sebanding di Hawaii, Bali atau Pulau Samet di Thailand.

SUMBER
Ranking: 5

{ 3 ong gedek gedek... read them below or add one }

Potia Casadelarossa said...

diorg dah tua bangka..so nak pakai bikini segan.. sebab tu diorg guna topeng..mana lah tau nampak dek org2 kampung ekekekek


11 July 2012 at 20:33
Unknown said...

nak coverline ler tu.... takut org kenal......he3


12 July 2012 at 00:31
wani sc said...

hahaha..tu org kata kalau malu tutup muka, orang tak kenal. yang part lain tu sama je dgn org lain. kih kih kih


13 July 2012 at 11:55
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved