Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Komen Kantoi pasal Bersamamu TV3

on 17 April 2012

Salam sejahtera... mungkin ramai antara pembaca-pembaca pernah tengok Bersamamu di TV3. di sini, aku ingin kongsikan satu printscreen kantoi mengenai Bersamamu itu yang aku dapat semasa on9 facebook pagi ini. Jom terjah...


ingin tengok lagi printscreen kantoi mengenai TV3, klik sini
Ranking: 5

{ 17 ong gedek gedek... read them below or add one }

Tentang Kita said...

pernah tgk rancangan nie masa mula2 dperkenalkan jer...lps tu lgsg xtgk...smpai skang nie


17 April 2012 at 11:14
chii said...

hehe..byk kali gak chii dgr pasal bersamamu ni..ada pernah skali tu..kwn chii cter...ada sebuah keluarga ni..x susah mana..siap ada kete lg.tp dlm tv..lain plak cite nya..

skrg ni pun..x tgk da bersamamu..


17 April 2012 at 11:31
Nyue said...

coz kes cm ni la nyue xtgk bersamamu..palsu je cite nye.


17 April 2012 at 11:48
ZieRa said...

Saje je nak jadi kan cerita sedih supaya orang bagi bantuan.. huhuh


17 April 2012 at 12:11
Sally Yatiey said...

Betul ke?
Pernah jugak terdengar orang kata macam ni. Sebab tu saya tak tengok dah. :D


17 April 2012 at 13:15
ShahzCudin said...

mls nak tgk..rancangan x best..


17 April 2012 at 15:04
zareliqa afiqa said...

Lar,betul ker? punya lar kesian bila tgk kat tv..kantoi sudah! huhu = ='


17 April 2012 at 15:05
Ohno!!! said...

Penah dengar lama dah.
Tak tau la betul ke tak....


17 April 2012 at 15:05
shah said...

aku dah agak dah ni...
kadang2 pasal nak masuk tv kene la buat dramatik la konon kan

tau la esok kat akhirat...

hmm...klik sini tu macam tak jalan je


17 April 2012 at 16:37
HAFIZAL said...

dah sah2 tv3 penipu.....teruk perangai...


17 April 2012 at 16:47
beckhrooy said...

taktik kotor TV3---mmg x minat tgk rancangan ini, sbb dlu ada dia buat kat dekat dgn area rh sewa aku dlu, tgk dlm tv bkn main susah lgi, tp realitinya takdelah hidup ssah mcm digmbarkan.


17 April 2012 at 23:32
aswadz said...

agak nyer org yg nak mintak bantuan tu dah byr tv3 dlu utk wat liputan kot. haish... mcm2.


18 April 2012 at 00:13
remyhazza said...

buat drama kasihan.......
sapa yg jadi mangsa....
org susah tu jugak.....


18 April 2012 at 00:32
Anonymous said...

lorrr gitu upenye. penat ak tumpang terharu

tp x sume kan?


18 April 2012 at 12:48
Mohammad Abu Bakar Kamal said...

Dah dalam berita banyak menipu.. bersamamu lah kita menipu.. hehehe.. apa pon, benda2 mcm ni tak sepatutnya berlaku.. Kepercayaan org jgn diragut..


19 April 2012 at 09:34
zass said...

Ermm.. aku tak nak sokong mane2 sebab tak depan mata..
kang nanti jadi dosa..
mana tau orang yang memerlukan tu betul2 memerlukan atau screenshoot komen kat atas tu memang betul.
Peace....


19 April 2012 at 11:13
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved